اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام خبر داد:

سفر قریب‌الوقوع دور چهارم هیئت دولت به ایلام

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: سفر چهارم هیئت دولت به ایلام نزدیک است.

سفر قریب‌الوقوع دور چهارم هیئت دولت به ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام اظهار داشت: سفر چهارم هیئت دولت و دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران اسلامی به استان ایلام قریب‌الوقوع است.
وی ادامه داد: شورای اداری باید تشکیل شده و در این شورای روند سفر چهارم هیئت دولت را تشریح کنیم.
این مسئول اضافه کرد: دوستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند تا سفر چهارم سفری خوب و به یادماندنی باشد.
اعلایی تصریح کرد: همه ما مدیران این دولت هستیم و بقای عموم ما با بقای دولت است لذا باید کمک کنیم مصوبات سفر هر چهار دوره تا پایان دوره به خوبی تمام شود.
استاندار ایلام گفت: باید با پایان دوره دهم ریاست جمهوری هیچ مصوبه باقیمانده‌‌ای وجود نداشته باشد و کل مصوبه چهار دوره سفر به استان ایلام را صفر کنیم.
وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز باید مدیران دستگاه اجرایی استان ایلام نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: مدیر خیلی خوب مدیری است که با تعامل مشکلات را از پیش روی بردارد و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کند.
اعلایی تصریح کرد: مدیر خوب مدیری است که منعطف باشد و مشکل دیگران را حل کند، بر این اساس سعی کنیم پس از دوران مدیریت نام خوبی برای خودمان باقی بگذاریم.
استان ایلام تاکنون شاهد 3 سفر رسمی هیئت دولت و رئیس جمهور به استان ایلام بوده که به زودی نیز سفر چهارم به استان آغاز می‌شود.
در این 3 سفر در مجموع 470 مصوبه در بخش‌های مختلف در استان ایلام به تصویب هیئت دولت رسیده است که بخش عمده‌ای از آنها اجرایی و یا در حال اجرا است و تعدادی نیز اجرایی نشده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول