اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ایجاد شهر جدید بینالود؛

ابطال مصوبه هیئت دولت به اعلام نظر استاندار موکول شد

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: ابطال مصوبه هیئت دولت در ارتباط با ایجاد شهر جدید بینالود به اعلام نتیجه استاندار خراسان رضوی موکول شد.

ابطال مصوبه هیئت دولت به اعلام نظر استاندار موکول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با بررسی‌نشدن دستور جلسه شورای شهر در ارتباط با ابطال مصوبه هیئت دولت در ایجاد شهر جدید بینالود اظهار داشت: این امر به تصمیم استاندار خراسان رضوی موکول شد.
شهردار مشهد گفت: در جلسه‌ای که با استاندار خراسان رضوی داشتیم این موضوع مطرح شد که براین اساس مقرر شد استاندار خراسان رضوی بازدید میدانی از این موضوع به منظور اعمال کردن اصلاحات در طرح و ارسال آن به تهران داشته باشند.
وی تاکید کرد: امیدواریم با بررسی استاندار خراسان رضوی و اعلام نتیجه مشکل مصوبه هیئت دولت در ارتباط با ایجاد شهر بینالود برطرف شود.

*خارج شدن طرح ابطال مصوبه هیئت دولت
براساس طرحی که امروز از دستور کار شورای شهر مشهد خارج شد شهرداری مشهد موظف می‌شد با همکاری شورای اسلامی شهر به منظور استیفای حقوق حقه مردم مشهد و پیشگیری از معضلات آینده نسبت به تهیه داد خواست و شکوائیه‌ای اقدام کند وآن را به هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در راستای ابطال مصوبه دولت، ظرف یک هفته ارائه دهد.
بر این اساس این طرح به منظور اعلام نتیجه استاندار خراسان رضوی در ارتباط با اصلاحات از دستور کار امروز صحن علنی شورای شهر مشهد خارج شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول