اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

سفر دور چهارم هیئت دولت به زنجان به زودی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: به زودی سفر دور چهارم از سری سفرهای استانی هیئت دولت به استان ها به استان زنجان انجام و مردم استان از حضور دولت مردان در استان بهره‌مند می‌شوند.

سفر دور چهارم هیئت دولت به زنجان به زودی انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در دورهای نخست، دوم و سوم اظهار داشت: دور چهارم سفر به استان‌ها از سوی هیئت دولت آغاز شده و تاکنون به سه استان سفر کرده است.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه استان زنجان از استان‌های سردسیر است و باید سفر قبل از رسیدن سرما انجام شود، افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به منظور هماهنگی از ضرورت‌هاست.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه مدیران باید از امروز بحث مربوط به سفر ریاست جمهوری را در راس امور خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید مروری بر مصوبات سفرهای دور نخست، دوم و سوم و کارکردهای خود باشند، تصریح کرد: سفر دور چهارم تفاوت اساسی با سفرهای دیگر هیئت دولت دارد و آن حضور وزرا و معاونان در شهرستان‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات مردم از نزدیک است.
وی با اشاره به اینکه در دور نخست سفر 177 مصوبه به تصویب رسیده بود و در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطر نشان کرد: دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان 220 مصوبه داشت که در حال حاضر 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عسگری با بیان اینکه تعداد 240 مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان 24 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: چیزی که از مدیران دستگاه‌ها و روسای ادارات انتظار می‌رود همکاری تنگاتنگ است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان توجیه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی را در ارائه دقیق و بدون تناقض اطلاعاتی از قبیل نرخ بیکاری و اطلاعات جمعیتی استان به هیئت دولت را مهم ارزیابی کرد و افزود: سامانه‌ای نیز در هیئت دولت راه‌اندازی و آخرین اطلاعات سفرهای استانی در آن درج شده که نباید اطلاعات ارائه شده از سوی فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها با اطلاعات این سامانه تفاوت داشته باشد.
وی با بیان اینکه دور چهارم سفر آخرین دور از سفرهای استانی هیئت دولت به استان‌ها از جمله زنجان است، یادآور شد: در این دوره از سفر مشکل مصوبات به جا مانده و مشکل‌دار یا اصلاح و یا حذف می‌شود.
عسگری با اشاره به اینکه رئیس جمهور تاکید دارد که مصوبه‌ای برای دولت آینده نماند خطاب به همه مدیران خاطر نشان کرد: پروژه‌های مشکل‌دار در هر بخش با ذکر دلایل احصاء شود تا تصمیم جدی در این باره گرفته شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دور چهارم سفر هیئت دولت به استان زنجان فقط 15 مصوبه پذیرفته شده است، افزود: خیلی از مسائل و مشکلات مصوبات در بحث مالی نیست بلکه بسیاری از پروژه‌ها برای ادامه اجرا نیاز به کمیسیون ماده 32 دارند و به خاطر همین بر زمین مانده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول