اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر دفتر بازرسی استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

ثبت 47 هزار درخواست مردمی سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون 47 هزار و 531 مورد درخواست مردمی سفر چهارم استانی در سیستم سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به ثبت رسیده است.

ثبت 47 هزار درخواست مردمی سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، ناصر ناصری اظهار داشت: روند ثبت درخواست‌های مردمی دور چهارم سفر ریاست جمهوری ادامه دارد و ‌پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه تمامی درخواست‌ها ثبت سیستم سامد شود.
وی با بیان اینکه به تمام درخواست‌های معقول و منطقی مردم رسیدگی می‌شود، افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از اوایل دی‌ماه با تماس با سامانه ارتباطی 111 برای پیگیری درخواست‌های خود اقدام کنند.
مدیر دفتر ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسان جنوبی تعداد درخواست‌های ثبت شده از ابتدای راه‌اندازی سامد در شهریور 88 تا اول آبان ماه سال جاری را 101 هزار و 616 مورد عنوان کرد.
ناصری افزود: از اول آبان ماه تا پنجم آبان ماه 29 هزار و 254مورد و از پنجم آبان‌ماه تا  18 آبان‌ماه تعداد 18 هزار و 277 مورد درخواست ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه حجم انبوه تماس‌های تلفنی برقرار شده و پیام‌های تلفنی ضبط شده در سامانه ارتباطی 111 حاکی از جا افتادن سامانه الکترونیکی مردم و دولت در استان است، گفت: از اول آبان‌ماه سال جاری تا 18 آبان‌ماه 12 هزار و 57 تماس و 5 هزار و 816 مورد پیام صوتی در سامانه سامد ثبت شده است.
مدیر دفتر ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسان جنوبی درخواست تسهیلات بانکی با 10 هزار و 383 مورد، مساعدت مالی با 10 هزار و 129 مورد و درخواست اشتغال با 3 هزار و 676 مورد را بیشترین درخواست‌های ثبت شده تا این لحظه عنوان کرد.
ناصری با بیان اینکه استقرار ستادهای 27 گانه در دور چهارم سفر استانی با استقبال بی‌نظیر مردم استان مواجه شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سامد استان در این سفر به اهداف خود که همانا کاهش نامه‌های مردمی و افزایش مراجعه حضوری به ستادهای مستقر در مراکز استان و شهرستان‌ها بود نایل آمد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول