اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کانون شهید فهمیده فریدونکنار خبر داد:

برگزاری پنجمین یادواره شهدای فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید فهمیده فریدونکار، از برگزاری پنجمین یادواره شهدای 27 تن از شهدای این شهرستان و پنج شهید گمنام شهرستان فریدونکنار خبر داد.

برگزاری پنجمین یادواره شهدای فریدونکنار
روح‌الله زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: یادواره شهدا یادآور رشادت، گذشت و فداکاری شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.
مسئول ستاد یادواره شهدای مسجد النبی (ص) شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: برپایی این گونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء باعث ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید خواهد بود.
زمانی ابراز داشت: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است.
این مدیر مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شده، با شهادت پیش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش یافته و تنها راه ادامه آن، ترویج این فرهنگ است.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج این کانون عنوان کرد: همایش رهروان زهرایی ویژه خواهران به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام شاهرخی، گلباران و زیارت قبور شهدا، مسابقه پیام کوتاه و مسابقه تیراندازی ویژه برادران و خواهران از جمله برنامه‌های این کانون در هفته بسیج است.
مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید فهمیده شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: پنجمین یادواره شهدای 27 تن از شهدای مسجد النبی (ص) و پنج شهید گمنام شهرستان فریدونکنار در تاریخ پنج‌ آذر همزمان با آغاز هفته بسیج با سخنرانی امام جمعه شهرستان نکا و مسئول دفتر شورای نگهبان در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول