اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با دوم آذرماه جاری؛

یادواره شهدای دهستان شلیل اردل برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت میانکوه گفت: یادواره شهدای دهستان شلیل اردل همزمان با دوم آذرماه جاری برگزار می‎شود.

یادواره شهدای دهستان شلیل اردل برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کرم نظری عصر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان ادارات، بخشدار و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در بخش میانکوه، اظهار داشت: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ شهداست که به حرکت انسان‌ها جهت می‌دهد و چراغ راه را روشن می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و بدان عشق می‌ورزد، گفت: بسیجیان الگوی عملی شناخت معارف اسلامی هستند، بر همین اساس هر کس تفکر و اندیشه علوی داشته باشد، بسیجی است.
نظری افزود: هرگاه دشمنان خواسته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با درایت، تیزبینی و اقتدار بسیج و سپاه مواجه و تحقیر و خوار شدند.
فرمانده حوزه مقاومت میانکوه خاطرنشان کرد: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که مصادف با بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان و مظلوم است ناحیه مقاومت عشایری با برگزاری ویژه برنامه‌هایی علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا، این هفته را گرامی می‌دارد.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ تفکر بسیجی، تبیین نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‎ها و عملکرد بسیج در عرصه‎های تربیتی، فرهنگی، سازندگی، علمی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق کمتر توسعه یافته از مهم‎ترین شاخصه‎های برنامه‎های هفته گرامیداشت بسیج است.
نظری خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا در تدوین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج به این نکات بیش از پیش توجه شود.
فرمانده حوزه مقاومت میانکوه اضافه کرد: در این جلسه شرح وظایف اعضای ستاد هفته بسیج ابلاغ و برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های بسیجیان قهرمان در عرصه‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس تصویب شد.
وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای دهستان شلیل در دوم آذرماه جاری از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در این شهرستان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول