اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه سنندج:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج وحدت و یکدلی مسلمانان را عامل مهم و رمز پیروزی آنان در مقابل استکبار جهانی دانست.

وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با انسجام و همدلی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر همه توطئه‌های استکبار جهانی پیروز خواهند شد.
وی در ادامه خواستار بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی شد و افزود: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از تمامی تلاش خود برای منحرف کردن نسل جوان استفاده می‌کنند که آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن یک نیاز لازم و ضروری است.
خطیب جمعه شهر سنندج اضافه کرد: وقتی که دشمن از حربه‌های مختلف برای مقابله با نظام اسلامی استفاده کرده و به شکست انجامید این بار می‌خواهد با منحرف کردن نسل جوان از مسیر و راه دیگری وارد شود.
ماموستا مجتهدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت برقراری و حفظ امنیت در جامعه، بیان داشت: تداوم امنیت به عنوان یک نیاز حیاتی و برترین نعمت الهی برای جامعه بشری، نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
وی از نعمت به عنوان بزرگترین نعمت خدادادی نام برد و تصریح کرد: هم‌اکنون کشورمان در سایه الطاف الهی و تدابیر اندیشمندانه و الهی مقام معظم رهبری از امن‌ترین کشورهای منطقه است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه پایدار استان کردستان بدون در نظر گرفتن امنیت امکان‌پذیر نیست لذا همکاری شهروندان برای حفظ امنیت کنونی که برای برقراری آن هزینه‌های زیادی شده است، یک نیاز اصلی است.
امام جمعه سنندج همچنین از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فرایض مهم دینی موثر در تامین آرامش و آسایش شهروندان نام برد و گفت: مسلمانان باید در تمام برنامه‌های زندگی خود به اقامه این فریضه الهی توجه داشته باشند.
ماموستا مجتهدی در پایان بر تزکیه روح و روان و نیکی به والدین به عنوان واجبات دین مبین اسلام تاکید کرد و افزود: انسان‌ها باید با انجام اعمال نیک و حسنات توشه‌ای مناسب برای آخرت خود فراهم کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول