اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

زارعی:

قصد وحدت شکنی با جبهه متحد اصولگرایان نداریم

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: این جبهه به هیچ وجه قصد وحدت‌شکنی با جبهه متحد اصولگرایان را ندارد، ابراز کرد: تأکید ما حرکت بر محور "اصول" است و حرکت در مسیر اتحاد و وحدت را به عنوان سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم.

قصد وحدت شکنی با جبهه متحد اصولگرایان نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اصغر زارعی عصر پنجشنبه در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران در همدان اظهار کرد: بعد از حوادث مربوط به استعفای وزیر اطلاعات و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد، این نگرانی به وجود آمد که افراد گرد آمده در زیر علم ولایت، عدالت و گفتمان سوم تیر 84 که حجم عظیمی از نیروهای حزب‌الله را تشکیل می‌داده و زمینه‌ساز حرکت بزرگی در کشور بوده، دچار سرخوردگی نشوند.
وی گفتمان عدالت و خدمت‌رسانی را از شعارهای اصلی امام راحل(ره)‌، رهبری و جریان انقلاب اسلامی دانست و افزود: نه تنها نباید لحظه‌ای از این شعارهای پویا، آرمانی و ارزشمند جدا شد که تداوم آن یکی از ضروریات اساسی نظام اسلامی به شمار می‌رود.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: اهمیت احیای این شعارها تا حدی بود که مقام معظم رهبری ورودکنندگان به این مسیر و تغییردهندگان رویکرد کشور از سوی شعارهای اصلاح‌گرایانه به سوی شعارهای اصیل انقلاب اسلامی را مورد تقدیر قرار دادند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از سوی دیگر کسانی که خود در جریان فعالیت‌های گروه فتنه در گروه ساکتین، مردودان و یا بازماندگان این جریان قرار داشتند لب به سرزنش نیروهای حزب‌اللهی گشودند که به همین دلیل اعلام موجودیت جبهه پایداری به عنوان تداوم حرکت انقلاب و شعارهای امام و رهبری مورد توجه قرار گرفت.
به گفته زارعی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی است که بر اساس تبیین گفتمان امام راحل(ره) و رهبری شکل گرفته است.
وی تأکید کرد: شناخت مطالبات امام و رهبری و طی طریق در این مسیر از یک سو و پایداری در ولایتمداری از سوی دیگر را می‌توان به عنوان ویژگی اصلی این جریان برشمرد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران با اشاره به تشکیل این جبهه در تهران، ایجاد آن در استان‌ها را جزء برنامه‌های پیش رو دانست و افزود: به دلیل ماهیت جبهه پایداری به عنوان یک حرکت گفتمانی، بار این مسئولیت بر دوش روحانیون ما بیش از هر قشر دیگری سنگینی می‌کند.
وی ادامه داد: در همین راستا از روحانیون درخواست می‌کنیم که محوریت این حرکت را قبول کرده و با اقدامات و فعالیت‌های بهنگام خود هسته‌هایی را در این زمینه تشکیل دهند.
زارعی با بیان اینکه جبهه پایداری یک حرکت حزبی نیست که درصدد کسب قدرت و منصب باشد، تأکید کرد: شناخت مطالبات اسلام، امام و رهبری و تلاش برای عملیاتی کردن آنها از جمله اهدافی است در پیش روی این جریان قرار دارد.
وی با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام مصطفی رستمی برای تصدی مسئولیت دبیر استانی جبهه پایداری در همدان، ابراز کرد: وجود امکانات لازم در این استان از یک سو و حضور شخصیت‌های ولایی و دینمدار از سوی دیگر زمینه‌ساز همکاری و شناسایی دغدغه‌ها به منظور رفع آنها برای اعتلای نظام اسلامی و حرکت در مسیر ولایت خواهد بود.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه جبهه پایداری به هیچ وجه قصد وحدت‌شکنی با جبهه متحد اصولگرایان را ندارد، ابراز کرد: تأکید ما حرکت بر محور "اصول" است و با وجود برخی اختلاف سلایق با جبهه متحد اصولگرایان، حرکت در مسیر اتحاد و وحدت را به عنوان سرلوحه کاری خود قرار داده‌ایم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخاب افراد صالح به عنوان نمایندگان مجلس از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد که بعضاً در این مورد کم‌کاری شده است.
زارعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح بحث گرین کارت دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: سوء استفاده‌گران درست در موقع عزیمت حاج آقاتهرانی به مکه این جنجال را رسانه‌ای کردند تا از آن بهره‌برداری کنند.
به گفته وی، گرین کارت یک کارت اقامت است و هرکس که وارد کشور می‌شود در ازای پرداخت مبلغی، این کارت را برای مدتی دریافت می‌کند و هیچ ارتباطی به تابعیت ندارد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان سخنانش گفت: حاج آقاتهرانی با این کارت برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا حضور یافتند و همان موقع نیز امام جمعه نیویورک بودند ولی متأسفانه برخی طی یک اقدام ناجوانمردانه و به دور از اخلاق آن را به یک مسئله تبدیل کردند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول