اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خطیب جمعه درمیان:

وحدت مسلمین کمر استکبار را می‌شکند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه درمیان گفت: وحدت مسلمانان جهان و حرکت آنان حول محور حبل‌المتین الهی کمر استکبار و صهیونیسم بین‌الملل را می‌شکند.

وحدت مسلمین کمر استکبار را می‌شکند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری ظهر امروز در دوره آموزشی سر گروه‌های طرح شجره صالحین اهل سنت این شهرستان اظهار داشت: خشت اول بیداری اسلامی را بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 42 بنا نهاد.
امام جمعه شهر اسدیه با بیان اینکه تعداد 90 نفر از برادران اهل سنت به عنوان سرگروه‌های طرح شجره طیبه صالحین به مدت دو روز آموزش‌های لازم در زمینه راه‌های مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم را فرا می‌گیرند، تصریح کرد: در آینده نزدیک دوره آموزش خواهران اهل سنت نیز برگزار می‌شود.
وی ترویج تفکر بسیجی، بصیرت‌افزایی و تقویت بنیه معنوی و دفاعی  بسیجیان را مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی برشمرد و ابراز داشت: رفتارسازی محسوس، ارتقاء قابلیت‌های فردی، پاسخ به شبهات دینی و سیاسی از فواید اجرای طرح صالحین به شمار می‌رود.
سنجری با اشاره به نقش خواص بی‌بصیرت در حوادث تلخ تاریخ نظیر عاشورای سال 61 هجری قمری و عاشورای سال 88 تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز در طول 30 سال عمر خود لطمات، خسارات و ضربات فراوانی را از جانب خواص بی‌بصیرت و مدیران ناکارآمد متحمل شده است.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان تربیت سربازان نمونه در جبهه فرهنگی و مدیران کارآمد را مهم‌ترین رسالت سرگروه‌های طرح شجره طیبه صالحین در درمیان دانست و اضافه کرد: در شرایطی که استکبار جهانی با تمام قوا و با استفاده از انواع صلاح‌های مخرب نظیر تولیدات ضد فرهنگی رسانه‌ای به جنگ با باورهای اعتقادی و ارزش‌های ملت‌ها آمده است، غفلت از آسیب‌های فرهنگی که جوانان و نوجوانان را تهدید می‌کند گناهی نابخشودنی است.
خطیب جمعه درمیان لازمه بسیجی شدن را گذراندن دوره‌های آموزشی طرح شجره طیبه صالحین دانست و یادآور شد: ترویج تفکر بسیجی مانع از رسیدن دشمن به اهداف پلید خود در مباحث مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود.
امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این مراسم گفت: بدون صلاح دین سلاح کارساز نیست.
مولوی سید احمد عبدالهی بهترین نوع زندگی را خدمت بی‌منت به افراد جامعه دانست و ادامه داد: تنها راه تحکیم وحدت بین مسلمانان جهان توسل به سیره پیامبر (ص)، اهل بیت و ائمه اطهار است.   
عبدالهی تقویت ارتباط بنده با معبود را زمینه‌ساز تقویت توان دفاعی در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان برشمرد و اضافه کرد: بصیرت جز حرکت در صراط مستقیم و آگاهی به دست نمی‌آید و هرچه بصیرت و آگاهی افراد بیشتر شود، به همان میزان نفوذ عناصر فرهنگی دشمن کاهش می‌یابد.
وی بیداری اسلامی ملت‌های آزاده جهان را الگوپذیری آنان از انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و افزود: بیداری اسلامی کشورها و ملت‌ها طومار استکبار و صهیونیست را درهم می‌پیچد.
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای در دین اسلام حرام است، با اشاره به گزارش آمانو ادامه داد: سناریوسازی دبیر کل آژانس انرژی اتمی به دستور اربابان آمریکایی و صهیونیستیش ایجاد فضای تنفس برای ساکنان کاخ سفید و تلاویو است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول