اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نمایشگاه جامع مدیریت خدمات شهری صورت گرفت؛

کسب عنوان برتری توسط شهرداری‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس از کسب عنوان برتر شهرداری‌های استان فارس در نمایشگاه جامع مدیریت خدمات شهری کشور خبر داد.

کسب عنوان برتری توسط شهرداری‌های فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی  و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین علی رعیتی فرد از کسب عنوان برتر برای 15 شهرداری استان فارس در نمایشگاه جامع مدیریت خدمات شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد و اظهار داشت: شهرداری‌های استان فارس با حضور پر رنگ خود در این نمایشگاه موفق به کسب بیش از 18 عنوان برتر در زمینه‌های مختلف خدمات شهری  و در مجموع نیز شهرداری‌های استان فارس حائز رتبه دوم در میان شهرداری‌های شرکت کننده در این نمایشگاه شدند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 300 شهرداری از سراسر کشور فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف شهری به معرض نمایش گذاشتند و در این میان نیز شهرداری‌های استان فارس در عین حال حضور پنج درصدی در تعداد شهرداری‌ها، بیش از 20 درصد از عناوین برتر این نمایشگاه را از آن خود کردند.
وی با تقدیر از شهرداران و شوراهای اسلامی شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه ابراز داشت: در بخش مدیریت بحران شهرداری اقلید، داراب، مرودشت و شیراز، در بخش شهرداری الکترونیک شهرداری داریون، سروستان و شیراز، در بخش حمل و نقل شهری شهرداری داریون و شیراز، در بخش ایده‌های نو شهرداری داریون نی ریز، فراشبند و داراب، در بخش آموزش و امور اجتماعی شهرداری جهرم و در بخش اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری دهرم، مرودشت و شیراز موفق به کسب عناوین برتر این نمایشگاه شده‌اند.
رعیتی فرد در ادامه با اشاره به حضور و بازدید استاندار فارس از نمایشگاه جامع مدیریت شهری و غرفه‌های استانی این نمایشگاه گفت: پشتیبانی و مساعدت مسئولان، از جمله علل موفقیت شهرداری‌های موفق استان فارس در شرکت در این نمایشگاه بوده است و در این زمینه نیز همکاری و حمایت رسانه‌های جمعی ما را در دستیابی به اهداف این فعالیت یاری کرد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس افزود: در این نمایشگاه شهرداری جهرم به عنوان شهرداری پایلوت و نمونه کشوری در زمینه حقوق شهروندی معرفی شده است.
به گزارش فارس، در جلسه‌ای با حضور این مسئول استانی جمعی ویژه از رسانه‌های کم‌مخاطب استانی به خاطر پوشش خبر این نمایشگاه به صورت ویژه تجلیل شدند اما از خبرگزاری فارس که بیشترین خبر مربوط به این نمایشگاه را منعکس کرده است دعوتی به عمل نیامد که البته با توجه به تغییرات اخیر در مدیریت‌های استانداری فارس، شاید باید منتظر بود تا تحولات اساسی‌تری در نحوه عملکرد این استانداری صورت گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول