اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر:

شهرداری‌ها نسبت به پرداخت معوقه‌های خود اقدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر بر لزوم پرداخت معوقه شهرداری‌ها تاکید کرد.

شهرداری‌ها نسبت به پرداخت معوقه‌های خود اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا حیدری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به آسفالت محوطه مدارس اظهار داشت: پیگیری و مکاتبه‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و مدارس مشمول این طرح به اداره کل و استانداری اعلام شده‌اند.
وی افزود: در این راستا استانداری با شهرداران شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه مکاتبه لازم را صورت داده و دستور همکاری را صادر کرده است که شهرداری هیدج به لحاظ هزینه بالای این طرح اعلام کرده که نمی‌تواند این امر را اجرایی کند.
معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ابهر در ادامه با اشاره به لزوم پرداخت عوارض 13 و 16 از سوی شهرداران خاطرنشان کرد: اقدام‌های لازم دراین زمینه صورت گرفته و فرمانداری با ارسال نامه‌ای به شهرداران خواهان واریز این عوارض شده است.
وی افزود: شهرداری ابهر در این زمینه اقدام لازم را انجام داده است که انتظار داریم نسبت به پرداخت معوقه‌های خود نیز اقدام لازم را صورت بدهند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر نیز در این جلسه با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان تصریح کرد: با هماهنگی‌ها که در سال جاری صورت گرفته و برگزاری جلسه با مدیران مدارس، خوشبختانه شاهد برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان در ابهر بودیم.
نقی عزیزخانی افزود: ملت ایران در 13 آبان سال جاری نیز با حضور معنادار خود با توجه به توطئه‌های هدفمند استکبار جهانی، مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب زدند.
وی تصریح کرد: از شاخصه‌هایی که در راهپیمایی 13 آبان سال جاری مورد تاکید بود، گروه 313 نفری دانش‌آموزان برای اجرای سرود بود که به بهترین نحو ممکن برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر در این جلسه با اشاره به بدهی شهرداری به آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم که با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.
فاطمه عابدینی با اشاره به بحث آسفالت مدارس اضافه کرد: به دلیل بالا بودن هزینه آسفالت و همچنین تعطیل بودن کارخانه آسفالت این امر دارای مشکلاتی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول