اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ظهر امروز صورت گرفت:

اعزام 360 دانش‌آموز از جیرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: اعزام نخستین گروه 360 نفری از مجموع یک‌ هزار و 448 دانش‌آموزان پسر شهرستان جیرفت به مناطق جنگی از محل حسینه شهدا هیئت رزمندگان شهرستان جیرفت صورت گرفت.

اعزام 360 دانش‌آموز از جیرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، نخستین گروه اعزامی راهیان نور متشکل از 360 نفر دانش‌آموز پسر شهرستان جیرفت به مناطق جنگی در سال جاری با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شهرستان ظهر امروز آغاز شد.
در این آیین رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: اجتماع امروز شما گردهمایی دفاع از ولایت و رهبری است که اجتماع مقدسی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
عبدالله عسکری با بیان اینکه 26 سال قبل تمام رزمندگان این شهرستان از همین مکان مقدس عازم جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند، افزود: از این مکان پاک‌ترین و باشعورترین جوان‌ها برای دفاع از نظام مقدس اسلامی با شور وصف‌ناپذیری راهی جبهه‌ها شدند که این بر ارزش معنوی این مکان افزوده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از همسالان شما با اعزام از همین مکان پای در راه شهادت گذاشتند، تصریح کرد: امروز شما به مناطقی اعزام می‌شوید که یادآور رشادت‌ها‌، اخلاص، دینداری شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است که باید برای شما سرمشق و الگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: شما باید از این فرصت به خوبی برای آشنایی با ویژگی‌های شهدا استفاده کنید و باید تفکر کنید که کجا می‌روید و مطمئنا این سفر نورانی و مقدس موجب رشد معنوی عظیم در شما می‌شود و سرمایه‌ای بزرگ برای رسیدن به کمال انسانی است.
به گزارش فارس‌ این آیین با بدرقه فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جیرفت و همچنین تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان‌، تعدادی از فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار شد.
همچنین این سفر با همراهی 80 نفر از مربیان و فرهنگیان شهرستان به مدت پنج روز در هر دوره و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و نظامی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول