اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جهرم:

احترام به حقوق شهروندی در دستور کار نهادها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: گسترش فرهنگ اسلامی و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه ادارات و در دستور کار آنها قرار گیرد.

احترام به حقوق شهروندی در دستور کار نهادها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داوود ملکوتی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی شهرستان جهرم اظهار داشت: اسلام توجه بسیاری بر رعایت حقوق افراد در جامعه داشته است و آموزه‌های دین به رعایت حقوق شهروندان و وظایفی که بر عهده حاکمیت و نظام است تاکید دارد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه اصول شهروندی در جهرم افزود: توزیع کتاب اصول شهروندی و برگزاری مسابقه فرهنگ شهروندی با محوریت امام جمعه و تلاش‌های شهرداری و شورای شهر جهرم و در نهایت انتخاب شهروند نمونه از نتایج توجه به صیانت و حقوق شهروندی در این شهرستان بوده است.
فرماندار شهرستان جهرم ابراز داشت: احیا و تقویت روح تعهد و وجدان کاری افراد در انجام امور و اجرای قوانین اجتماعی و سنجش میزان تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی، در تغییر رفتارهای نابهنجار و کاهش مشکلات کنونی جامعه موثر است.
این مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و گسترش ارزش‌های دینی و اسلامی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت در محیط‌های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه ادارات جهرم قرار گیرد و رابطان ستاد صیانت نیز بر حسن اجرای دستور‌العمل‌های این ستاد نظارت کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول