اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان از غدیر تا محرم؛

نمایشگاه کتاب بروجن برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با عنوان از غدیر تا محرم در بروجن برپا شد.

نمایشگاه کتاب بروجن برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجن پیش از ظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه ادبیات، مذهبی، قرآن، غدیر و محرم به نمایش گذاشته می‎شود.
حجت‌الاسلام مجید الهیان افزود: نرم‌افزارهای قرآنی و مداحی، مهر و جانماز، سرکلیدی مذهبی و پارچه نوشته پیرامون محرم از دیگر محصولات فرهنگی عرضه شده در این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بروجن و هیئت عاشقان حضرت ابوالفضل (ع) بروجن دایر شده است، گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 21 به نمایشگاه مراجعه کنند.
الهیان در ادامه از ارائه بیش از 20 عنوان کتاب محرم در کتاب‌شهر بروجن خبر داد و گفت: به مناسبت ماه محرم و سفر اقلام فرهنگی از جمله پارچه نوشته، زنجیر، طبل و سرکلیدی در کتاب‎شهر به متقاضیان ارائه می‎شود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه کتاب‌شهر بروجن پاسخگوی 70 درصد نیاز فرهنگی مردم به کتاب است، گفت: کتاب‌شهر بروجن با داشتن 3 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، تاریخی، ادبی، اجتماعی و تفسیر قرآن پاسخگویی نیازهای فرهنگی مردم این شهر است.
وی افزود: 500 عنوان نرم افزار در زمینه‌‍های قرآن، قصه‌های قرآنی برای کودکان، مداحی و مولودی خوانی مداحان برجسته کشور در کتاب‌شهر وجود دارد.
الهیان با بیان اینکه به‎طور متوسط روزانه 30 نفر به کتاب‎شهر مراجعه می‌کنند، گفت: در سال گذشته افزون بر 10 هزار جلد کتاب و 10 هزار قطعه محصولات فرهنگی در این مرکز به فروش رسید.
وی همچنین در ادامه از برگزاری دوره تکمیلی آموزش مداحی در بروجن خبر داد و گفت: این دوره پس از ماه محرم در بروجن برگزار می‎‏شود.
الهیان با بیان اینکه کلاس آموزش مداحی در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برگزار می‎شود، گفت: کلاس مداحی با هدف شناسایی مداحان، جهت بخشیدن به فعالیت‌های آنان در راستای جلوگیری از ورود خرافات به مجالس عزاداری و جشن ائمه (ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول