اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار سرایان:

نماز جمعه نماد و زبان گویای اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان گفت: نهاد مقدس نماز جمعه نماد و زبان گویای اسلام است که مردم به برکت آن از گناه پاک و روح و جسمشان از برکات آن برخوردار می‌شود.

نماز جمعه نماد و زبان گویای اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه سرایان اظهار داشت: بزرگترین نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است.
وی افزود: مهم‌ترین امری که در سایه ولایت فقیه اداره می‌شود امامت جمعه است.
فرماندار سرایان با اشاره به اینکه امام جمعه روح شهرستان است، ادامه داد: نهاد مقدس نماز جمعه نماد و زبان گویای اسلام است که مردم به برکت آن از گناه پاک و روح و جسمشان از برکات آن برخوردار می‌شود.
مهدی‌نژاد با اشاره به خدمات و زحمات حجت‌الاسلام و‌المسلمین سالاری امام جمعه سابق سرایان حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین نجمی‌پور را خیر مقدم گفت.
وی افزود: مسئولان شهرستان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت نهاد نماز جمعه خواهند بود.
امام جمعه بیرجند نیز در این مراسم گفت: باید تلاش شود تا زیبایی‌های اهل بیت برای مردم بیان شود تا با جذب جوانان به دین در راستای تعالی دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت گام‌های اساسی برداشته شود.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی افزود: به نتیجه رسیدن حرکت عظیم ملت ایران مرهون سه عامل اصلی هدف متعالی، دستورالعمل خوب و عالی و رهبری شایسته است.
وی جدایی قائل شدن بین اسلام و ایران را یک تهدید و آسیب جدی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران جز در سایه اسلام حفظ نمی‌شود.
امام جمعه بیرجند در ادامه به بیان آسیب‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ و تداوم انقلاب تنها در سایه اسلام و رهبری امکان‌پذیر است.
مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی نیز با اشاره به اهمیت عبادت و طاعت از منظر اسلام گفت: عبادات در اسلام به سه دسته عبادات در زمان معین، در مسیر زمان و عبادات برای زمان معین تقسیم می‌شوند که نماز جمعه جزو همین نوع عبادات است.
غلامرضا طاهری با اشاره به وحدت و همدلی مردم سرایان خواستار ادامه این همدلی و همراهی با امام جمعه جدید سرایان شد.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نجمی‌پور به عنوان امام جمعه جدید سرایان منصوب و از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد سالاری امام جمعه سابق سرایان تقدیر شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول