اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

بیداری اسلامی از تریبون نماز جمعه تهران رقم خورد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیداری اسلامی که اکنون کاخ‌های استبداد جهانی را ویران کرده از تریبون نماز جمعه تهران و با روشنگری مقام معظم رهبری رقم خورد.

بیداری اسلامی از تریبون نماز جمعه تهران رقم خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه امام جمعه سوق با تبریک یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان سالروز انقلاب دانش‌آموزان و دانشجویانی است که برای دفاع از کشور و میهن جان خود را هدیه کردند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی افزود: 13 آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران بوده که این سه رویداد متفاوت هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی را ایفا کردند.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن بوده و به همین دلیل این روز را روز ملی مبارزه با استکبار نامیده‌اند.
پناهی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران از ابتدا با حمایت امام خمینی مواجه بود و آن حضرت این جنبش دانشجویی را افتخاری برای جامعه تحصیل کرده ایران اسلامی دانسته به طوری‌که تصرف لانه جاسوسی توسط دانشجویان را انقلاب دوم لقب دادند.
وی در ادامه به بیان اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در این زمینه احادیث‏ بسیارى نقل شده که از آن جمله می‌توان به این حدیث از پیامبر اکرم اشاره کرد که فرمودند، نماز جمعه نمایش وحدت و قدرت مسلمانان و میعاد نمازگزاران ‏مؤمن است.
پناهی تصریح کرد: مهمترین و بزرگ‌ترین شرط موفقیت یک امام جمعه، نترس بودن، خریدن تهمت‌ها و فشارها در ازای به‌دست آوردن حقی مسلم  برای امت مسلمان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه آن بنا شده است.
وی با اشاره به سوابق ائمه جمعه در کشور گفت: در بسیاری از مواقع شاهد آن بوده‌ایم که ائمه جمعه تحول و پویایی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه را رقم زده و جامعه را به سمت دگرگونی رو به پیشرفت رهنمون کرده‌اند.
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: همه ما شاهد بودیم که بیداری اسلامی در جامعه عربی بعد از ایراد سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه کلید خورد و امت را متحول کرد.
در این نشست با قرائت حکم از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد به‌عنوان امام جمعه سوق منصوب شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول