اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقوای آیت‌الله محمودی نماز جمعه ورامین را حفظ کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پیشین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام جمعه ورامین گفت: تقوای آیت‌الله محمودی نماز جمعه ورامین را حفظ کرد.

تقوای آیت‌الله محمودی نماز جمعه ورامین را حفظ کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل رضایی، سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین و مبلغ بنام و از مبارزان انقلابی دوران طاغوت که رئیس پیشین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین است،  در سخنان خود پس از تسلیت شهادت امام جواد(ع) به بیان برخی از فضایل و مناقب حضرت پرداخت.
رئیس پیشین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به سالگرد نماز جمعه ورامین گفت: نماز جمعه ورامین نخستین نماز جمعه در شهرستان‌های کل کشور بوده است و با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند «آقایان و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه‌ای دارند، آنها در ۱۵خرداد زحمت کشیدند» می‌توان گفت برپایی نماز جمعه ورامین به عنوان نخستین شهرستان در کشور به طریقی ادای این حق ویژه بوده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب امام جمعه ورامین نیز بسیار شایسته بود و حضرت امام (ره) عالم‌ترین، عادل‌ترین و انقلابی‌ترین روحانی موجود در شهرستان را به عنوان امامت جمعه برگزیدند، بنده از سال ۱۳۵۰ که در قم طلبه بودم آیت‌الله محمودی را می‌شناختم و خدمت ایشان رفت و آمد طلبگی داشتم.
رئیس پیشین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین تاکید کرد: مخالفت و مبارزه آیت‌الله محمودی با رژیم پهلوی چنان بارز بود که سرانجام طاغوتیان ایشان را ممنوع المنبر کردند اما این بزرگوار دست از مبارزه نکشیدند.
حجت‌السلام رضایی سپس به رنج‌های حادث پس از پیروزی انقلاب اشاره کر و گفت: پس از برپایی نماز جمعه نیز برخی سعی در کارشکنی و ایجاد اختلال در نماز جمعه داشتند، به دانش‌آموز می‌گفتند برو نماز جمعه شعار بده و شلوغ کن تا معدل بالا و نمره بالا بگیری، اینطور عزم این افراد برای ضربه زدن به این تریبون جزم بود اما به عقیده بنده که از نزدیک شاهد تمام این حوادث بودم تنها تقوا و ارتباط آیت‌الله محمودی با پروردگار نماز جمعه ورامین را حفظ کرد و هر روز بیش از روز قبل بر شکوه آن افزود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول