اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

برخی از مسئولان در نماز جمعه دیده نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: برخی از مسئولان در نماز جمعه دیده نمی‌شوند.

برخی از مسئولان در نماز جمعه دیده نمی‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید حسین امیری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور از عدم شرکت مسئولان در نماز جمعه گله کرد و اظهار داشت: به رغم اینکه خیلی از مسئولان با مشغله فراوان در نماز جمعه شرکت دارند، اما بعضی از مسئولان دیده نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه بعضی از مومنان به مسئولان دسترسی ندارند و بهترین مکان را برای ملاقات مسئولان، نماز جمعه می‌دانند، با شرکت حداقل یک هفته یا دو هفته در میان مردم می‌توانند با آنان ملاقات و مشکلات‌شان را درمیان بگذارند.
امیری به بیان نصایحی از امیر مومنان علی(ع)پرداخت و افزود: حضرت فرمودند: «هیچ وقت فکر نکن که من مسئولم و هرچه گفتم باید انجام شود» این بدان معنا است که این موضع را مسئولان نباید داشته باشند که به صرف مسئول بودن تمام اوامرشان اعم از غلط یا درست انجام شود.
امام جمعه نور تصریح کرد: در نصایح آن حضرت آمده است همه انسان‌ها به ویژه مسئولان باید نسبت به خدا انصاف به خرج دهند یعنی به خود مراجعه کنند و ببینند وظیفه‌شان نسبت به خدا را انجام دادند یا خیر.
امیری ادامه داد: زمانی کاری انجام می‌دهید برای خواص که عامه مردم گرفتار این عمل تو می‌شوند، این کار انجام وظیفه نیست، رضایت عامه مردم به افراد خاص و هم‌خطی‌هایت ترجیح دارد.
امام جمعه نور در ادامه اشاره به نصایح مولا علی (ع) به مسئولان سفارش کرد: به کار افراد زیردست دقت کنند و غفلت نداشته باشند و آنها را مورد آزمایش قرار دهند، مدیران باید در ادارات چشم داشته باشند، افرادی متعهد که اخبار را گزارش دهند.
وی همچنین به مسئولان تاکید کرد: خلف وعده نداشته باشند وقتی قولی دادید پیگیر باشید و عمل کنید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول