اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

نماز جمعه پایگاه همدلی امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیر گفت: نماز جمعه امروز به پایگاه همدلی امت اسلامی در برابر شیطنت‌های بیگانگان تبدیل شده است.

نماز جمعه پایگاه همدلی امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان نیر اظهار داشت: نماز جمعه از جمله پایگاه‌هایی است که از اول پیروزی انقلاب اسلامی مورد کینه‌ورزی دشمن زبون قرار گرفته و روز به روز نیز بر دامنه این خصم و زبونی دشمن افزوده می‌شود.
وی تصریح کرد: علت این‌که بیشترین هجمه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های استکبار علیه نماز جمعه و پایگاه‌های معنوی مردم است، این‌که آنها نمی‌خواهند معنویت و روحیه شهادت‌طلبی و اعتقاد راسخ به سیدالشهدا در روح و جسم این مردم راه یافته و تقویت شود.
مقدسی خاطر نشان کرد: آنها از پایگاه عظیم و متعالی نماز جمعه در هراس و نگرانی هستند چرا که این پایگاه در 33 سال گذشته به محکم‌ترین تریبون بیان ارزش‌های انقلاب، اسلام و حمایت از مسلمانان تبدیل شده و از آن پایگاه ندای مبارزه با دشمن و ستیز با آنها به گوش رسیده است.
این مسئول اضافه کرد: هر چه قدر امت اسلامی این پایگاه عظیم و رفیع را با شوکت و شکوه حفظ و صیانت کنند بر خشم و عصبانیت دشمن زبون افزوده می‌شود چرا که آنها همچنان نماز جمعه را ارزشمندترین اجتماع امت اسلامی و انقلابی ایران در مبارزه با استکبار می‌دانند.
وی با قدردانی از تلاشگران و فعالان ستاد نماز جمعه نیر در برگزاری مناسب و شایسته این آیین در روزهای آدینه ادامه داد: رضایت مردم از فضای مناسب برپایی نماز جمعه نشان می‌دهد که تلاش این افراد دلسوز مورد رضایت عمومی قرار گرفته و باید زمینه و بستر خدمت‌رسانی شایسته‌تر فراهم شود.
به گزارش فارس امام جمعه نیر با برشمردن برخی از مشکلات ستاد اقامه نماز جمعه نیر تعامل اعضای این ستاد را در رفع بسیاری از مشکلات مهم و اساسی برشمرد و با قدردانی از زحمات این ستاد خواستار رسیدگی به مشکلات و نارسایی‌ها شد.
وی گفت: هر چه قدر وحدت و همدلی در سایه دوستی و برادری افزایش یابد به همان میزان نمازهای جمعه در این شهرستان با شکوه و شوکت و عظمت ویژه برگزار شده و استمرار پیدا می‌کند.
به گزارش فارس، در این جلسه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل نیز از کسب رتبه ممتاز ستاد اقامه نماز جمعه استان اردبیل در ارزیابی‌های استانی خبر داد.
حجت‌الاسلام عبدالمناف کریمی افزود: استان اردبیل از لحاظ تعامل ائمه جمعه با اعضای ستاد اقامه نماز در کشور نمونه بوده و ما این موفقیت‌ها را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه می‌دانیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول