اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای بخشنامه 3 هزار صورت گرفت؛

ساماندهی 980 معلم ابتدایی در مدارس خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از ساماندهی 980 معلم ابتدایی در مدارس خراسان جنوبی در راستای اجرای بخشنامه 3 هزار از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

ساماندهی 980 معلم ابتدایی در مدارس خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زمانی سه‌شنبه‌شب در جمع مدیران مدارس شهرستان بیرجند با اشاره به رویکرد جدید وزرات آموزش و پرورش افزود: در دو سال گذشته و از زمان وزارت جدید آموزش و پرورش تحولات گسترده‌ای در این نهاد اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه تحول بنیادین در آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری می‌شود، ادامه داد: در موضوع تحول بنیادین تمام عناصر و اجزای یک مجموعه باید تغییر و تحول پیدا کند چرا که آموزش و پرورش به تنهایی این موضوع را نمی‌تواند انجام دهد و این امر کمک سایر نهادهای ذیربط را می‌طلبد.
مدیر اداره آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه در دو سال اخیر اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است، ادامه داد: در موضوع زیرساخت‌ها و بحث اجرایی اقدامات کم‌نظیر و بی‌نظیری صورت گرفته است.
زمانی گفت: تمامی نهادها باید به آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند چرا که آموزش و پرورش در حقیقت طراز جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی از انتقال 30 مدرسه ابتدایی در سطح استان از نوبت بعد از ظهر به شیفت صبح خبر داد و افزود: در مدارس راهنمایی که دو شیفت بوده این مدارس به یک شیفت انتقال پیدا کرده‌اند.
مدیر اداره آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه رویکرد جدید آموزش و پرورش در مورد مجتمع‌های آموزشی است، تصریح کرد: این امر نیازمند کمک تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و همکاری بیش از پیش مسئولان است.
در این جلسه در مورد اختصاص زمین در روستاهای امیرآباد، حاجی‌آباد، حسین‌آباد، شمس‌آباد، دهنو، چهکند، دستگرد و شوکت‌آباد و روستای علی‌آباد لوله برای ایجاد مجتمع‌های جدید آموزشی مصوب شد تا این زمین‌ها در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و احداث شود.
در این جلسه همچنین در مورد سوخت معلمان روستایی که بیتوته می‌کنند مقرر شد فرمانداری بیرجند تا 50 هزار لیتر نفت در اختیار معلمان مناطق روستایی قرار دهد.
با توجه به اینکه در سال جاری باید 10 مدرسه در سطح استان باید هوشمند شوند مقرر شد از محل اعتبارات فرهنگی در این زمینه برای هوشمند سازی مدارس اعتباری اختصاص یابد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول