اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در همایش مدارس قرآن جنوب خوزستان مطرح شد؛

استخدام رسمی و پیمانی معلمان قرآنی در مدارس استان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: طبق دستورالعملی که در سال گذشته به ما ابلاغ شده‌است برای سال تحصیلی جاری در مدارس قرآن از معلمان پیمانی و رسمی یا قراردادی استفاده می‌شود.

استخدام رسمی و پیمانی معلمان قرآنی در مدارس استان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عصر امروز دومین همایش مدارس قرآن شهرهای جنوب خوزستان در محل باشگاه گلستان آبادان برگزار شد که در این همایش معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان و همچنین مسئول قرآن و عترت این اداره کل به همراه مسئولان آموزش و پرورش شهرستان آبادان و مدیران مدارس قرآنی شهرهای جنوب خوزستان حضور داشتند.
در این همایش مسائل و مشکلات مربوط  به برنامه زمان‌بندی کلاس‌های قرآن و همچنین مباحثی نظیر کمبود نیروی انسانی و تأمین منابع مالی مطرح شد که معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل استان به آنها پاسخ گفت.
علی بهرام‌زاده درخصوص استخدام نیروهای جدید برای تدریس قرآن گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته، مقرر شد که برای مدارس قرآنی نیروهایی به صورت پیمانی، رسمی و قراردادی استخدام شوند که تعداد قابل توجهی از این نیروها را می‌توان با همکاری ادارات و از بین افرادی که معرفی می‌کنند تأمین کرد.
وی در خصوص روش جدید پرداخت حق‌الزحمه گفت: طبق دستورالعمل جدید حق‌الزحمه مدیر و خدمتگذار مدارس قرآنی به صورت اضافه‌کاری خواهد بود به این معنی که متصدیان این دو پست می‌توانند در نوبت دوم نیز تصدی پست نوبت اول خود را به عهده بگیرند.
بهرام زاده همچنین از مدیران مدارس خواست تا به ورزش صبحگاهی اهمیت داده و آن را در برنامه‌های روزانه مدرسه بگنجانند و به برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اشاره کرد و آن را از رسالت‌های مدارس قرآنی دانست.
وی همچنین خطاب به متولیان مدارس قرآنی اظهار داشت: مناسبت‌های مذهبی را جدی بگیرید و برای آنها برنامه‌ریزی کنید.
در این همایش مدیران و مربیان برخی از مشکلات و مسائل مربوط به مدارس را مطرح کردند که بهرام زاده به آنها پاسخ داد.
در پایان همایش نیز از میان مدیران خانم و آقا افراد برتر انتخاب شده و به آنها جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول