اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

استخدام 700 معلم در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال 702 معلم از نیروهای شرکتی، حق التدریس و آموزشیاران نهضت در آموزش و پرورش استخدام رسمی می‌شوند.

استخدام 700 معلم در آذربایجان غربی
ولی سمرقندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امسال در آزمون استخدامی تعیین تکلیف یک هزار و 400 نفر از نیروهای شرکتی، حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان شرکت کردند که یک هزار و 123 نفر از این افراد قبول شدند.
این مسئول تصریح کرد: همه آنها به استخدام رسمی آموزش و پرورش در نمی‌آیند ولی با توجه به نیاز آموزش و پرورش از این نیروها استفاده می‌کنیم البته این افراد در اولویت هستند.
وی افزود: از این تعداد قبولی حدود 600 نفر از آموزشیاران نهضت هستند که بدون استثنا از ابتدای سال مشغول به کار می‌شوند و توزیع مناطق‌شان را هم اعلام می‌کنیم ولی تعداد زیادی از معلمان حق التدریس و شرکتی ابتدای مهر وارد چرخه آموزشی می‌شوند به طوری‌که امسال 702 نفر به‌عنوان معلم رسمی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش سال گذشته و امسال از نیروهای شرکتی استفاده نمی‌شود و فقط از نیروهای موجودی که در اختیارمان است استفاده می‌کنیم.
این مسئول ادامه داد: بر اساس ورود این همه نیروی انسانی یک آزمون استخدامی در سال 89-90 برگزار کردیم با عنوان آزمون پیمانی 89 که در رشته‌های دیگر به‌کارگیری نشدند و بخش زیادی از معلمان را تبدیل وضعیت می‌کنیم تا جهت ارتقای کیفیت آموزشی فقط در رشته تخصصی خودشان به کار بگیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: معلمان باید در راستای کیفی‌سازی تدریس اقدام کنند و در این ارتباط باید از شیوه‌های نوین هم به شکل گسترده استفاده کنند همچنین آموزه‌های آنها باید آمیخته با مفاهیم قرآنی باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول