اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی دزفول خبر داد:

تجهیز و بهره‏برداری از ۳ کتابخانه دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی دزفول از تجهیز و بهره‌‌برداری از سه کتابخانه عمومی شهرستان دزفول با اعتبار 105 میلیارد ریال خبر داد.

تجهیز و بهره‏برداری از ۳ کتابخانه دزفول
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، فروزان مهران‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: این کتابخانه‌ها شامل کتابخانه عارف دزفولی، منتظران و امام حسن مجتبی (ع) که توسط فرمانداری، شورای شهرک منتظری دزفول و یک خیر نمونه استانی احداث و اهدا شده‌اند می‌باشد.
وی عنوان کرد: تلاش برای رونق گرفتن کتابخانه‌های عمومی اقدامی در خورشان است و تلاش خیران در این باره قابل تجلیل است و باید این مهم فرهنگ‌‌سازی شود.
مهران‌پور گفت: ساخت کتابخانه به نوعی ساخت فرهنگ‌سرا است و به این دلیل باید تلاش شود تا این مکان‌های فرهنگی رونق بیشتری بگیرند.
رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی دزفول ادامه داد: با اهدای ساختمان این کتابخانه‌ها، اداره کتابخانه‌ها نیز برای تجهیز هر یک از این واحدها حدود 500 میلیون ریال هزینه کرده است.
این مسئول یادآور شد: این سه کتابخانه با زیربنای بیش از هزار متر مربع احداث شده‌اند و بین 500 تا بیش از یکهزار عنوان کتاب در هر یک از این واحدها برای علاقمندان قرار داده شده است.
وی عنوان کرد: شهرستان دزفول از نظر تعداد و عضو در کتابخانه‌های عمومی در سطح استان جایگاهی مناسب دارد و باید برای ارتقای سطح کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان تلاش کرد.
مهران‌پور با تجلیل از اقدام فرمانداری دزفول، شورای شهرک منتظری و خیر نمونه استانی در ساخت و اهدای این کتابخانه‌ها اذعان داشت: این اقدام گام بسیار خوبی در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ جامعه است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول