اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا:

فرهنگ مطالعه به عنوان نیاز دائمی ترویج شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا گفت: فرهنگ مطالعه باید به عنوان یک نیاز دائمی لازم و روزانه در میان عموم ترویج شود.

فرهنگ مطالعه به عنوان نیاز دائمی ترویج شود
رسول هادی‌زاده در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: پرورش و تربیت خواندن، از روزهای اول زندگی در محیط خانواده شروع می‌شود و تا عالی‌ترین تحصیلات دانشگاهی ادامه پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه پدران و مادران باید عادت کتابخوانی را در فرزندان خود به وجود بیاورند، خاطرنشان کرد: مربیان تربیتی نیز برای ترویج کتابخوانی در بین خردسالان و کودکان نقش موثری دارند.
هادی‌زاده به نقش  رسانه نیز به عنوان یک ابراز آموزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و تشویق جامعه به سوی کتاب و کتابخوانی توسط رسانه‌های همگانی تاثیر بیشتری در برخواهد داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا با اعلام اینکه دنیای بزرگ کتاب و کتابخوانی به گروه خاص و ویژه‌ای تعلق نداشته و هر فرد باید با کتاب زندگی کند، عنوان کرد: فرهنگ و مطالعه باید به عنوان یک نیاز دائمی لازم و روزانه در میان عموم رایج باشد.
این مسئول متذکر شد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز می‌توانند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف از جوانان استفاده کنند و در جامعه اسلامی مساجد اهمیت بسیار زیاد در جذب جوانان به دین و مذهب دارند.
وی در پایان اذعان داشت: خانواده‌ها با مطالعه کتاب‌های تربیتی جدید در راستای رشد فضایل اخلاقی و کمال انسانی گام‌های بیشتری بردارند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول