اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خبرگزاری فارس؛

سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد امروز با حضور بیش از 300 ناشر مطرح کشور و سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان رضوی برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در آستانه افتتاح سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد با حضور ناشران بزرگ کشور، هفت کشور اروپایی و آسیایی در فضایی به مساحت 25 هزار متر مربع برگزار می‌شود.
محمدکاظم دبیری تصریح کرد: در همین راستا 720 غرفه از امروز 26 آبان تا سوم آذر در فضایی به مساحت 25 هزار متر مربع اقدام به نمایش آخرین دستاوردهای خود در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی می‌کنند.
وی  همچنین از توزیع بن الکترونیکی در این نمایشگاه خبر داد و متذکر شد: به همین منظور در مجموع تخفیف 40 درصدی برای عموم بازدید‌کنندگان لحاظ می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مراسم افتتاحیه و انتخاب کتاب سال استان را 26 آبان اعلام کرد و بیان داشت: نمایشگاه امسال نسبت به دوره گذشته خود دارای بیش از هفت هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی بیشتر است.
وی با بیان این مطلب که امسال سالن عطار نیز به این فضا اضافه شده است، تاکید کرد: امسال برنامه‌های بسیار خوبی برای نمایشگاه کتاب تدارک دیده شده است.
دبیری تصریح کرد: در همین راستا پنج سایت و به ارائه خدمات مختلف به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.
وی گفت: همچنین در طول این نمایشگاه چندین همایش و کارگاه آموزشی ی‍ه اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد به دو ویژه برنامه این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با همکاری سپاه امام رضا (ع) برنامه‌هایی در رابطه با جنگ نرم در طول مدت نمایشگاه اجرا می‌شود.
وی توضیح داد: همچنین کارگاه ویژه‌ای برای کتاب و کتاب‌خوانی در این نمایشگاه به اجرا در می‌آید.
دبیری عنوان داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی انسان مطالعه کتاب است که باید در این ارتباط تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد.
وی با اشاره به حضور ناشرانی از استان‌های مختلف کشور متذکر شد: بیشتر این شرکت‌کنندگان از استان‌های تهران و قم بوده ولی سایر استان‌های کشور نیز حضور جدی در این دوره از نمایشگاه دارند.
سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد از امروز تا سوم آذر ماه جاری از ساعت 10 صبح تا هشت شب در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول