اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دلیل پوشش مناسب و صحیح خبری صورت گرفت؛

تقدیر مدیر عامل شرکت غله زنجان از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان به علت پوشش مناسب و صحیح خبری از خبرگزاری فارس تقدیر کرد.

تقدیر مدیر عامل شرکت غله زنجان از خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روابط عمومی شرکت غله استان زنجان رتبه نخست کشوری را در بین روابط عمومی‌های مناطق چهارده‌گانه شرکت‌های غله کشور به دست آورده است.
شرکت غله در راستای تعامل خوب با رسانه‌‌های استان با کسب 240 امتیاز موفق به کسب رتبه نخست کشوری در شش ماهه نخست سال ‌جاری شد.
لازم به ذکر است، شرکت غله با درج 179 خبر و گزارش خبری، انجام مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی 16 مورد، مصاحبه با رسانه‌ها 18 مورد، برپایی نمایشگاه دو مورد، چاپ بروشور و کاتالوگ، کتاب و مجله 19 مورد، ساخت فیلم و تیزر دو مورد رتبه نخست را در بین روابط عمومی‌های شرکت‌های غله کسب کرده است.
کسب رتبه نخست توسط شرکت غله منطقه 14 در حالی است که شرکت غله زنجان با مرکزیت یک استان اقدام به اطلاع‌رسانی کرده در حالی که برخی از شرکت‌های غله سایر مناطق شامل دو تا سه استان هستند.
در همین راستا مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اهدای لوح تقدیر از خبرگزاری فارس در استان زنجان به دلیل پوشش مناسب اخبار شرکت غله استان تقدیر کرد.
در این لوح آمده است، سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان بدینوسیله از تمام دست اندرکاران خبرگزاری پویا و امید آفرین فارس علی‌الخصوص جنابعالی که با ایفای نقش بی‌بدیل و مثال زدنی گام‌های موثر و استواری را در راستای تنویر افکار عمومی، ارتقای سطح آگاهی جامعه و انتقال شفاف و صحیح مجموعه اطلاعات و اخبار استان شور و شعور حسینی به ویژه شرکت غله استان زنجان برداشته‌ و با بیانی شفاف و صادقانه نور امید را در بین مردم فهیم و ولایی استان روشن داشته‌اید، صمیمانه قدردانی کرده، امید است این روند همچون گذشته استمرار داشته باشد.

* کسب رتبه دوم در پوشش اخبار سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان
همچنین پیش از این به دلیل سرعت دقت و محتوای خبر در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان رتبه دوم را بعد از صدا و سیمای مرکز زنجان به خود اختصاص داده است.
در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در دادگستری استان زنجان برگزار شد، صدا و سیمای مرکز زنجان مقام نخست را کسب کرد.
خبرگزاری فارس در زنجان مقام دوم پوشش خبری سفر رئیس قوه قضائیه به استان را به دلیل سرعت دقت و محتوای خبر به خود اختصاص داد و ایرنای مرکز زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول