اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

20 آبان ماه جاری؛

9000 اصفهانی در آزمون ادواری فنی ‌و ‌حرفه‌ای شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: 20 آبان ماه جاری 8هزار و 626 نفر در اصفهان در نخستین آزمون ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شرکت می‌کنند و به ارزیابی توانایی‌های خود می‌پردازند.

9000 اصفهانی در آزمون ادواری فنی ‌و ‌حرفه‌ای شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی زارع ظهر امروز در جمع مسئولان این اداره با اشاره به برگزاری آزمون‌های ادواری در این اداره اظهار داشت: این آزمون‌ها برای نخستین بار و به صورت هم‌زمان در مراکز فنی و حرفه‌ای موجود در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی به زمان برگزاری آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: نخستین دوره این آزمون‌ها 20 آبان ماه جاری از صبح در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا بعد از ظهر نیز ادامه دارد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: متقاضیان باید با در دست داشتن کارت ورود به آزمون و شناسنامه یا کارت ملی خود در آزمون مورد نظر شرکت کنند در غیر این صورت از ورود آنها به حوزه آزمون خودداری می‌شود.
وی به اهمیت برگزاری این برنامه‌ها در راستای شناسایی مهارت‌های افراد اشاره کرد و ادامه داد: 17 حوزه اصلی در سطح استان آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای را برگزار می‌کنند.
زارع با اشاره به نحوه برگزاری آزمون‌ها تاکید کرد: در اصفهان این آزمون‌ها در 707 حرفه حوزه برگزار می‌شود و سؤالات نیز به صورت چهار‌گزینه‌ای است.
وی به تعداد افراد شرکت‌کنندگان در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: 20 آبان ماه جاری 8هزار و 626 نفر در اصفهان در نخستین آزمون ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای شرکت می‌کنند و به ارزیابی توانایی‌های خود می‌پردازند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: 6هزار و 149 نفر از این افراد از آقایان هستند و 2هزار و 477 نفر از آنها نیز از خانم‌ها محسوب می‌شوند.
وی به نحوه سؤالات آزمون‌های ادواری اشاره کرد و گفت: در برخی از رشته‌ها سؤالات به صورت متمرکز و از سوی سازمان مرکزی طراحی شده است اما در برخی از رشته‌ها نیز سؤالات در سطح استان‌ها طراحی شده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول