اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 6 ماهه نخست سال جاری؛

32 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای لرستان ارزیابی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 32 هزار و 107 نفر در آزمون‌های مختلف سنجش و ارزشیابی اداره کل شرکت کردند و مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

32 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای لرستان ارزیابی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، محمد حسنوند گفت: از مجموع شرکت کنندگان 18هزار و 764 نفر مرد و مابقی زن هستند.
وی اظهار داشت: همچنین از این تعداد یک‌هزار و 654 نفر در بخش مراکز ثابت، 2 هزار و 126 نفر در کارگاه‌های واگذار شده به بخش خصوصی، 944 نفر در بخش خرید خدمات آموزشی و 168 نفر در بخش مراکز جوار کارگاهی و کارخانجات ارزیابی شدند.
به گفته حسنوند 250 نفر در بخش تیم سیار، 52 نفر در بخش پایگاه‌های روستایی، 7 هزار و 295 نفر در بخش آزمون ادواری (آزاد)، 300 نفر در مراکز جوار دانشگاه، 9 هزار و 723 نفر در بخش صنایع ساختمان، 8 هزار و 229 نفر در بخش مؤسسات کار آموزی آزاد و یک‌هزار و 366 نفر در بخش انعقاد تفاهمنامه‌ها مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول