اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عطارنیا خبر داد:

بازدید همگانی مردم از مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان قم گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر مردم به ویژه جوانان، مراکز آموزش فنی وحرفه‌‌ای استان قم پذیرایی عموم مردم برای بازدید همگانی است.

بازدید همگانی مردم از مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، احمد عطارنیا با اشاره به  اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت : یکی از مولفه‌های مهم درتوسعه و پیشرفت کشور به کارگیری نیروی انسانی ماهر و متخصص است که بر این اساس ترویج فرهنگ مهارت آموزی و هدایت جامعه به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از ضروریات اجتناب ناپذیر و نیاز مهم جامعه امروز است.
وی با اشاره به نقش قابل توجه مهارت در عرصه توسعه و پیشرفت افزود: مهارت‌ها و حرفه هایی که در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به مخاطبان در قالب نظام آموزش مهارتی ارائه می‌شود مبتنی بر دانش کاربردی و مهارت آموزی در محیط کار و کارگاه است که فرد مهارت آموخته با همت و تلاش خود پس از خاتمه دوره می‌تواند وارد بازار کار شود.
سرپرست اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان قم در ادامه اظهار داشت‌: با توجه به وجود دستگاه‌های پیشرفته آموزشی و توانمندی‌های بالا در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ‌استان افراد متقاضی ورود به بازار کار به ویژه جوانان تحصیلکرده و جویای کار فقط به تحصیلات دانشگاهی خود برای ورود به بازار کار اکتفا نکنند و با کسب مهارت و یادگیری یکی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای درصدد ایجاد اشتغال باشند.
وی ادامه داد: صاحبان واحدهای صنعتی نیز تمایل دارند از افرادی برای اشتغال در واحدهای خود استفاده کنند که دارای تخصص و مهارت لازم بوده و دوره‌های مهارتی را گذرانده باشند وجوانان استان باید به این مهم توجه داشته باشند.
عطارنیا با اشاره به برگزاری برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌‌ای استان عنوان داشت: با هدف آگاه کردن مردم نسبت به اهمیت آموزش‌های مهارتی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم ازجمله دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و صنایع و کارجویان با قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان در راستای تحقق شعار هر ایرانی یک مهارت برنامه بازدید همگانی به طور ‌همزمان با سراسر کشور به صورت گسترده برگزار می‌شود. 
‌مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان، از تاریخ 28 آبانماه لغایت 3 آذرماه سال جاری پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول