اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

قاطعیت رهبری آمریکا را از موضع نظامی عقب راند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با موضع‌گیری قاطعانه ولی فقیه توطئه استکبار خنثی شد و غرب از موضع خود عقب نشست.

قاطعیت رهبری آمریکا را از موضع نظامی عقب راند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عصر امروز در نشست مدیران حوزه‌های علمیه تبریز بر ضرورت تبین برکت ولایت فقیه در جامعه تاکید کرد.
امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه‌های غرب در زمینه تعرض به جمهوری اسلامی بیان کرد: غرب در روزهای اخیر توطئه‌های متعددی را مطرح کرده که این توطئه‌های مضحک از اتهام ترور سفیر عربستان آغاز شد و گزارش نادرست آژانس انرژی اتمی نیز در این راستا بود.
وی خاطرنشان کرد: استکبار حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد که با موضع‌گیری قاطعانه ولی‌فقیه این توطئه خنثی شد و غرب از موضع خود عقب نشست.
امام جمعه تبریز بیان کرد: اقشار مختلف نظامی و مردمی آماده جانفشانی در مسیر نظام و رهبری هستند و اقیانوس مردمی را در حمایت از رهبری شاهد هستیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبین برکات ولایت فقیه هستیم و مدیران حوزوی باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: امروز وحدت نیاز اصلی کشور است و همه نیز بر وحدت‌ورزی تاکید می‌کنند و باید توجه داشت که وحدت حول محور ولایت فقیه شکل خواهد گرفت.
امام جمعه تبریز بیان کرد: حمله به ولایت فقیه مورد توجه دشمن قرار دارد و باید در این راستا تبیین این نعمت مورد توجه باشد.
وی با اشاره به درپیش بودن ایام ماه محرم یادآور شد: باید در منابر و مجالس حسینی بر امر تبیین ولایت فقیه توجه شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول