اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تهدیدهای آمریکا پوشالی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تهدیدهای آمریکا علیه کشور پوشالی و پوچ است.

تهدیدهای آمریکا پوشالی است
آیت‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تاکید بر اینکه تهدیدات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پوچ و توخالی است، اظهار داشت: ایران اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب انواع تهدید از سوی دشمنان را شاهد بوده است به طوری که در اوایل انقلاب هم هشت سال جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و در طول سال‌های بعد از آن هم جنگ روانی و رسانه‌ای را دنبال کردند ولی با یاری خداوند و پیروی از مقام ولایت فقیه همه این تهدیدها را پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: دست‌یابی ملت ایران به علوم مختلف به ویژه انرژی هسته‌ای برای دشمنان به دستاویزی تبدیل شده است تا به تبلیغات شوم خود علیه کشور ما ادامه دهند ولی فرزندان ملت در همه عرصه‌ها پشتیبان رهبر و انقلاب هستند و با این قبیل ادعا‌ها از دست یافتن به سایر قلل علمی جهان خودداری نمی‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل جنایتکار برای سست کردن اراده‌های ما در طول سال ‌های گذشته ادعاها و تهدیدهای مختلفی مطرح کرده‌اند ولی در هیچ یک از مواقع کاری از پیش نبرده‌اند چرا که قدرت ایمان و اتحاد حاکم بر کشور به هیچ کسی اجازه تجاوز به خاک‌مان را نمی‌دهد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) همیشه ملت ایران را با این بیانات مورد خطاب قرار داده‌اند مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید به انقلاب آسیبی نرسد همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید بنا بر این باید بیانات امام خمینی (ره) را در طول زندگی سیاسی، اجتماعی و .. فصل‌الخطاب قرار دهیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت و همراه با اقتدار به حیات سیاسی خود ادامه دهد.
این مسئول یادآوری کرد: جمهوری اسلامی ایران فقط یک نظام سیاسی مبتنی بر سیاست‌های اقتصادی، عمرانی نیست بلکه بر قلب‌های ملت ایران حکمرانی می‌کند بر این اساس در برابر هرگونه تهدید و مشکلی حکومت و ملت به معنای واقعی کلمه پشتیبان یکدیگر هستند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اطهار داشت: رسانه‌های بیگانه بازیچه دستان سران کشورهای غربی قرار گرفته‌اند به طوری‌که از طریق انتشار گفته‌های آنها، برای پیاده شدن سیاست‌های ایادی استکبار جهانی تلاش می‌کنند بر این باید رسانه‌های دلسوز و منصف داخلی در راستای روشنگری و آشنا کردن مردم با ماهیت دشمن گام بردارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول