اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قدیری‌ابیانه در تجمع دانشجویان دانشگاه‌ آزاد رشت:

‌لیبرالیسم به ته خط رسیده و احتمال تجزیه آمریکا نیز پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس عالی علوم استراتژیک در وزارت امور خارجه گفت: امروز لیبرالیسم به ته خط رسیده و احتمال تجزیه آمریکا نیز پیش‌بینی می‌شود.

‌لیبرالیسم به ته خط رسیده و احتمال تجزیه آمریکا نیز پیش‌بینی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسن قدیری‌ابیانه عصر امروز در تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد رشت که با هدف حمایت از قیام 99 درصدی مردم آمریکا در محوطه این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه صدای شکسته شدن ابهت لیبرالیسم در جهان به گوش می‌رسد، اظهار داشت: جنبش‌های دانشجویی و به دنبال آن جننبش‌های مردمی سلطه‌گران را با تهدیدات جدی مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه 99 درصد مردم آمریکا علیه یک‌درصد بپا خاسته‌اند، افزود: 400 نفر از این یک‌درصد تنها ثروتی برابر با ثروت نیمی از کل مردم آمریکا دارند.
قدیری‌ابیانه موج بیداری وال‌استریت را ناشی از انزجار مردم آمریکا از نظام سرمایه‌داری دانست و خاطرنشان کرد: دولت آمریکا مردم را مجبور کرده تا فشار و ریاضت اقتصادی را به دوش بکشند.
رایزن فرهنگی سفارت ایران در ایتالیا با تصریح بر اینکه مردم آمریکا اعتماد خود را نسبت به نظام، رسانه‌ها و حاکمان کشور از دست داده‌اند، اذعان داشت: به اعتراف دوست و دشمن ایران رهبر چنین جنبشی در جهان شناخته شده است.
 
*ایران در بهترین وضعیت تاریخی خود قرار گرفته است
این مسئول با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر بدترین وضعیت تاریخی خود را پشت سر می‌گذارد، افزود: ایران در بهترین وضعیت تاریخی خود قرار دارد.
وی، قیام وال‌استریت را یک موج ضد جنگ خواند و گفت: سیاست مداران آمریکا بدانند که سرکوب جوانان بیدار دل راه حل بحران نیست بلکه پاک کردن صورت مسئله است.
قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه این بیداری در قلب آمریکا می‌تواند به یک بیداری اسلامی تبدیل شود، اظهار داشت: قرآن‌سوزی و اسلام هراسی و تخریب ارزش‌های اسلامی نشانه پیش‌بینی سیاست‌مداران غربی برای جلوگیری از تشکیل یک تمدن بزرگ اسلامی است.
سفیر اسبق ایران در گواتمالا «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر سیاست‌های کثیف کاخ سفید» را از شعارهای جاویدان ایران علیه نظام سرمایه‌داری آمریکا دانست و یاد آورشد: تمام مردم جهان حاکمانی عادل برای رسیدن به رشد سریع جهانی را خواستار هستند.
 
* دانشجویان پایگاه‌های اسلامی اینترنتی ایجاد کنند
قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه هر دانشجو با ایجاد یک پایگاه مجازی مبانی اسلام را در فضای سایبری تبلیغ کند، افزود: تبلیغات سایبری شیعیان رو به افزایش است و با همت جوانان مبانی اسلامی به جوانان دنیا به ویژه جوانان وال‌استریت شناسانده شود.
وی با اشاره به اینکه خانم کلینتون از تاسیس یک پایگاه مجازی به عنوان سفارت خانه سایبری در ایران خبر داده است، بیان داشت: در گذشته یک‌بار سفارتخانه واقعی آمریکا توسط جوانان مومن و انقلابی ما تسخیر شد بنابراین اشغال سفارتخانه مجازی نیز برای ما آسان است.
کارشناس عالی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اگر آمریکا در ایران سفارتخانه مجازی احداث کند جوانان ما در کاخ سفید حسنیه مجازی ایجاد می‌کنند.
 
*احتمال تجزیه آمریکا پیش‌بینی می‌شود
این مسئول با بیان اینکه رسانه‌های داخلی این پیام را به گوش دنیا برسانند، ابراز داشت: ما طرفدار حقوق بشر و سرکار آمدن دولت‌های عادل در جهان و حامی عدالت و طرفدار 99 درصدی هستیم.
وی با محکوم کردن سیاست‌های کاخ سفید در سرکوب جوانان وال‌استریت اذعان داشت: امروز لیبرالیسم به ته خط رسیده و احتمال تجزیه آمریکا نیز پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول