اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اصولگرایان کردستان:

بذر مشکلات جامعه در دوره اصلاح‌طلبان کاشته شد/ بزرگنمایی مشکلات ترفندی صهیونیستی و آمریکایی است

خبرگزاری فارس: اصولگرایان کردستان در پی انتشار بیانیه وقیحانه‌ای که در قالب یک نامه سرگشاده‌ به خاتمی نوشته بودند، آن را جواب داده و آورده‌اند؛ بنیان بسیاری از مسائل و مشکلات امروز جامعه به ویژه در حوزه اخلاقی به دوره قدرت اصلاحات در ایران باز می‌گردد.

بذر مشکلات جامعه در دوره اصلاح‌طلبان کاشته شد/ بزرگنمایی مشکلات ترفندی صهیونیستی و آمریکایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اصلاح‌طلبان در نامه‌ای به خاتمی سخن از مشکلات امروز جامعه و از بین رفتن ارزش‌ها و مشکلات اقتصادی به میان آورده‌اند که اصولگرایان کردستان نیز در جواب این نامه اصلاح‌طلبان آورده‌اند؛ این نامه سرگشاده‌ که بیشتر به بیانیه شبیه بوده و با تکثیر آن در جای جای کشور سعی در تشویش اذهان عمومی شده است، هر ذهن منصفی را به جواب وا می‌دارد.
این جوابیه می‌افزاید؛ ادبیات این نامه برای این مرز و بوم آشناست و جای سوال دارد که به راستی این نامه تراوش ذهن اصلاح‌طلبان بوده و یا از گلوی فاکس‌نیوز و سی‌ان‌ان برآمده است.
در ادامه این جوابیه آمده است؛ در این بیانیه وقیحانه به مطالبی مبنی بر اینکه مردم میهن عزیز ما ایران در برابر شرایط پیچیده و سختی قرار داده شده‌اند، پرداختند، که در جواب آن باید گفت؛ بله به لطف صهیونیست و استکبار جهانی و گروهی معلوم‌الحال در داخل نظام جمهوری اسلامی، ایران در شرایط پیچیده و سختی قرار دارد.
اگر در حوزه اجتماعی به بحث مشکلات اخلاقی و تلف شدن بخشی از سرمایه‌های اجتماعی اشاره می‌کنید، چرا با فرافکنی آن‌را به زمان حال نسبت می‌دهید آیا جز این نیست که بذر این معضلات و مشکلات را سالیان قبل افشانده‌اید و با آبیاری این نهال شوم به نام آزادی اجتماعی و فردی آنرا به درختی بزرگ تبدیل کرده‌اید که در جامعه مانع نورافشانی ارزش‌های اصیل شده است.
اصولگرایان کردستان در جواب این متن که (اعمال سیاست‌های اجتماعی غیرقابل دفاع جامعه را به سوی فروپاشی سوق داده است و به سقوط ارزش‌های اسلامی منجر شده است)، آورده‌اند؛ ضرب‌المثلی می‌گوید؛ سنگی که دیوانه‌ای به چاه بیاندازد برای خارج نمودن آن هزار عاقل باید دست بکار شوند، مگر یادمان رفته در هشت سالی که قوه مجریه جمهوری اسلامی در دستان بی‌کفایت شما بود و بعد از با کمک رسانه‌های دشمنان دست به بدعت‌گذاری ارزش‌‌ها نمودید، حال که این ضد ارزش‌های که شما نام ارزش بر آن نهاده‌اید در حال نابودی است، فریادتان بلند شده است.
این جوابیه حاکی‌است؛ درست پس از به وجود آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی، این نظام درگیر گروهک‌های تجزیه‌طلب و پس از آن با مظلومیت هشت سال تمام جنگی همه جانبه به او تحمیل شد و زمانی که جنگ تمام شد، تمام زیرساخت‌های این مرز و بوم خراب شده بود.
در زمان جنگ چاره‌ای جز سهمیه‌بندی و اقتصاد دولتی مبتنی بر سوبسید (یارانه) نبود و بعد از آن نیز دوره سازندگی زیرساخت‌ها، در چنین زمانی شما در رأس قوه مجریه قرار گرفتید و در زمینه اقتصادی، مصرف‌گرایی و اقتصاد یارانه‌ای صرف را به پیش بردید تا جایی که فقیرها فقیرتر و برخوداران برخودارتر شدند.
دولت بعد از شما که دست به تغییر الگوی مصرف و هدفمندی یارانه‌ها در نظام تحول اقتصادی در کشور به وجود آمد حال و به اقرار دوست و دشمن، این تحول با کمترین تبعات خود در حال انجام است.
به راستی این بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن پیشرفت‌ها و پیروزی‌های مردم ایران اسلامی به جز یکی از ترفندهای دشمنان قسم‌خورده صهیونیستی و آمریکایی نیست.
این نوع صحبت کردن از مشکلات و بزرگ‌نمایی آن و خرد و ناچیز شمردن پیشرفت‌ها ما را به یاد کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان تحت عنوان بحث‌های کارشناسانه می‌اندازد.
ادامه این بیانیه حاکی‌است؛ ادعا می‌کنید که فضای حاضر کشور در تسلط نظامیان و نیروهای امنیتی است، به راستی شما مدعی ایرانی بودن و شناخت ایران هستید.
هنوز صدای امام خمینی (ره) در گوش‌های مردم است که (تمام مردم باید از اجزای اطلاعات باشند)
و نه اینکه رویای بسیج 20 میلیونی در آغاز تشکیل به بسیج 20 میلیونی دهه 60 و به بسیج ده‌ها میلیونی دهه 90 تبدیل شده است، اگر منظور شما از نیروهای امنیتی و نظامیان این‌ها هستند که اکثرا قریب به اتفاق مردم ایران را شامل می‌شوند، بهتر نیست چشم‌هایتان را باز کنید؛ تا به کی با عینک آمریکا و اسرائیل غاصب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کنید.
راستی منظورتان از جمع کثیر حامیان عدالت و آزادی چه کسانی هستند، اغتشاش‌طلبانی که با طرح آمریکایی کودتای رنگین می‌خواستند تیشه به ریشه این نظام مقدس بزنند و یا همچون شبکه‌های ماهواره‌ای که زمانی‌که دزدان مسلحی که امنیت مردم را بهم زده‌اند و زمانی که می‌خواهند آنان را مجازات کنند، آنها را سیاسی و عدالت‌خواه و آزادی‌طلب معرفی می‌کنند.
اصولگرایان کردستان در ادامه این بیانیه واقیعات عرصه بین‌المللی در دوران اصلاحات را اظهر من‌الشمس خوانده و آورده‌اند، شما فکر می‌کنید مردم فراموش کرده‌اند که شما در عرصه دپیلماسی و سیاست بین‌المللی چه کردید، در مسئله هسته‌ای آن قدر کوتاه آمدید(توقف داوطلبانه غنی‌سازی) که دشمن هر روز از روز پیش وقیح‌تر می‌شد و شما از حقوق مردم عقب‌نشینی می‌کردید، دشمن هم هر روز جدی‌تر می‌شد، بهتر نیست خودتان چشم‌هایتان را باز کنید.
جهان بعد از جنگ سرد( مثل اینکه چند دهه‌ای عقب افتاده‌اید) حتی بعد از آن جهان تک‌قطبی و مقابله غرب با اسلام تحت عنوان جنگ صلیبی جدید و باز بعد از آن عصر بیداری اسلامی یعنی محقق شدن صدور انقلاب اسلامی و الگو قرار گرفتن این نظام در جهان که این جهان تک قطبی و حاکمان آن با بحران‌ها و چالش‌های جدی روبه‌رو هستند.
حال دست به فرافکنی می‌زنید، بهتر نیست به روز باشید، به هرحال همگان می‌دانند شما ورشکستگان سیاسی برای اقرار نکردن به شکست و به پایان رسیدن حیات سیاسی که سرنوشت محتوم شماست، دست به تهیه سناریوی قدیمی(شرط و شروط ) برای وارد شدن در انتخابات زده‌اید.
در پایان این جوابیه اصولگرایان کردستان آمده است؛ خوب است که با خود خلوت کنید به جای رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و تهمت به دولت، بسیجیان، نیروهای امنیتی و سایرین، با جامعه همراه شوید.
در این نامه‌ اسامی 40 نفر از فعالان سیاسی و اجتماعی کردستان ذکر شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول