اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

قدرت آمریکا در منطقه سیر نزولی را در پیش گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: قدرت آمریکا در منطقه سیر نزولی را در پیش گرفته است.

قدرت آمریکا در منطقه سیر نزولی را در پیش گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان ظهر امروز در دیدار با مسئولان و اساتید دانشگاه ایلام اظهار داشت: اکنون وضعیت داخلی کشورهای غربی و آمریکا نامناسب است.
وی ادامه داد: امروز علاوه بر سیر نزولی قدرت آمریکا در منطقه و جهان، آنها از لحاظ داخلی در حوزه اقتصادی و سیاسی در وضعیت نامناسبی قرار دارند.
وی اضافه کرد: بحران اقتصادی و وقوع جنبش وال استریت گواه این ادعا بوده و بنا به نظر کارشناسان دوران افول قدرت و استیصال آمریکا فرا رسیده است.
محمدیان تصریح کرد: برای روشن شدن این بحث باید به واقعه فروپاشی شوروی توجه بیشتری داشته باشیم که تا 2 سال قبل از آن رویداد کمتر کسی به سقوط شوروی باور داشت.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اما بطور ناگهانی و سریع شوروی یکی از 2 ابرقدرت مسلط جهانی از هم فرو پاشید.
وی در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت علم و تکنولوژی اشاره کرد و ادامه داد: این مقوله آرامش و آسایش حقیقی را برای بشر فراهم نیاورده است.
وی اضافه کرد: مدرنیته‌ای که می‌‌خواست جهان را برای بشر بهشتی کند در هدف خود با شکست مواجه شد و نتوانست برای بشرخوشبختی را به ارمغان آورد.
رئیس دانشگاه ایلام نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر 150 نفر به صورت عضو هیئت علمی در دانشگاه مشغول به کارهستند.
طاهر علیمحمدی اظهار داشت: 120 نفر از این اعضای هیئت علمی با مدرک دکتری و 5 نفردانشیار هستند که امید است تعداد اعضای هیئت علمی درسال آینده  به 200 نفر افزایش یابد.
وی ادامه داد: درحال حاضر دانشگاه درمقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد که امید است با رایزنی‌های صورت گرفته در ماه‌های آینده دانشجوی خارجی نیز پذیرش شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول