اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان:

صلابت ایران را اتکا به ولایت تضمین کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: صلابت نظام اسلامی ما را اتکا به راه ولایت، عمل به فرمان امام با بصیرت و ولی فقیه زمان تضمین کرده است.

صلابت ایران را اتکا به ولایت تضمین کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی عصر امروز در آیین جشن عید غدیر خم که در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این نظام منتظر کوچک‌ترین لغزش ما در مسیر تبعیت از ولایت هستند تا داشته‌های ما را زیر سئوال ببرند اما ملت ما هرگز به ولایت و این سرمایه عظیم پشت نمی‌کند.
وی به فتنه‌گری‌ها و آتش‌‌افروزی‌های دشمن در سال‌های اخیر در شکستن ابهت و عظمت ولایت و دیانت ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ما امروز با عصبانیت چنان از اقتدار ملت ایران و پیشرفت‌های روزافزون آن سرگردان و حیرت زده هستند که هیچ حرفی برای بیان کردن ندارند.
سیدحاتمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: آمریکا امروز به خاطر فزون‌طلبی‌های خود در منطقه خاورمیانه و حتی در بین مردم به منفورترین حکومت استبدادی تبدیل شده است که قادر به خروج از باتلاق حقیقی و خودکرده را ندارد.
به گزارش فارس، این نماینده مجلس خبرگان اضافه کرد: ملت ایران با تکیه بر اصل ولایت فقیه و شناخت حقیقی از دشمن امروز از سرمایه‌های عزیز خود که همان اسلام و آموزه‌های مکتب رهایی‌بخش نبوی و علوی است، با صلابت روزافزون با دشمنان جنگیده و در برابر آنها ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهد عظمت باورشان مورد تهدید و سواستفاده قرار گیرد.
وی پیام غدیر را برای همه ما پیام دوری از کبر و خودخواهی و غرور نابجا خواند و اضافه کرد: ما در تبعیت از ولایت و تکیه بر داشته‌های ارزشمند و معنوی خود هرگز دچار غرور نمی‌شویم چرا که سرانجام مسیر غرور نابجا و کاذب جز هلاکت نیست.
سیدحاتمی رویداد غدیر را اصلی‌ترین پیام و ابلاغ نبی مکرم اسلام خواند و ادامه داد: رسالت با بیان ولایت آن هم شایسته‌ترین انسان روی زمین تکمیل شد و ما به همین خاطر غدیر را بزرگ‌ترین جشن بشریت می‌دانیم که مسیر تازه‌ای در سایه ولایت برای امت پدیدار شده است.
به گزارش فارس، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری همچنین در مراسم معمم شدن تعدادی از روحانیان در اردبیل نیز به رسالت و وظیفه اصلی روحانیان در تبلیغ دین اسلام اشاره کرد و گفت:‌ دین اسلام امروز به مبلغان و روحانیان با بصیرت و اندیشمندی نیاز دارد تا بتواند در اوج بلوغ و تکامل خود هویتش را بازیابد.
آیت‌الله سیدحاتمی افزود: اسلام امروز با دشمنی‌ها و تهدیدهای کافران و بی‌دینان مواجه شده است و تنها راه نجات امت اسلامی از این گردآب دادن بینش و بصیرت کامل به امت اسلامی است که این وظیفه خطیر روحانیان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول