اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

دشمنان همواره در برابر اراده ملت و ولایت فقیه بازنده هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: دشمنان همواره در برابر اراده ملت و ولایت فقیه بازنده هستند.

دشمنان همواره در برابر اراده ملت و ولایت فقیه بازنده هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در مراسم جشن بزرگ غدیر در جم اظهار داشت: عید غدیر به عنوان عید بزرگ امامت و ولایت شناخته شده و این روز در تمام تاریخ ماندگار و پابرجاست.
وی افزود: در روز غدیر خم، دین اسلام تکمیل شد و این عین گفتار پیامبر اسلام(ص) است و اهمیت و جایگاه این روز بر هیچکس پوشیده نیست.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یک نعمت بزرگ و برکت ارزشمند برای نظام اسلامی است و تا زمانی که ولایت فقیه وجود داشته باشد، موفقیت و سربلندی این نظام قطعی است و به فضل الهی همواره و در هر شرایطی همه ملت با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.
گنجی تصریح کرد: امروز دشمنان به نقش و جایگاه ولایت فقیه اذعان دارند و از اتحاد و همبستگی ملت واهمه دارند و اگر تمام دنیا در برابر ایران اسلامی بایستند باز هم در برابر اراده ملت و رهبری مغلوب خواهند شد.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان از راه‌های مختلف در صدد تضعیف نظام اسلامی و ولایت هستند و هر روز نیز ترفندهای مختلفی را به کار می‌گیرند که در بیش از سه دهه گذشته همواره شکست را تجربه کرده‌اند و پیروزی با ملت ایران بوده است.
امام جمعه جم گفت: این حضور بی‌نظیر ملت در جشن بزرگ غدیر در شهرهای مختلف نشان دهنده عشق و علاقه بی‌نظیر مردم مسلمان و مومن ایران به ولایت و ائمه اطهار (ع) است.
گنجی افزود: باید در راستای گسترش و تقویت اسلام و تعالیم اسلامی کوشا باشیم و باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول