اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار بناب:

تشعشع ولایت در حال تابیدن به تمام جهان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بناب گفت: امروز تشعشع ولایت و امامت در حال تابیدن به تمام جهان است.

تشعشع ولایت در حال تابیدن به تمام جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر هاشمی ظهر امروز در جشنواره شعر غدیر، از روز غدیر به عنوان یک روز بزرگ در تاریخ ایران و جهان نام برد و بیان کرد: آموزه‌های غدیر برای ما آموزه‌های بزرگی است و آموزه‌های ارزشمندی در غدیر نهفته است که این آموزه‌ها بار تعهدی به خصوص برای شعرا و ادیبان را افزون‌تر می‌کند.
ناصر هاشمی، از تمسک به ولایت الهی به عنوان یکی از آموزه‌های غدیر نام برد و اظهار داشت: بهترین هدیه‌ای که غدیر می‌تواند برای بشریت قرن حاضر داشته باشد، داشتن معنا در زندگانی است و غدیر به زندگانی معنا و حیات دوباره می‌بخشد.
معاون فرماندار بناب افزود: امروز تشعشع ولایت و امامت در حال تابیدن به کل جهان است.
وی تصریح کرد: همه جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌هایی که توسط حکومت‌های مستکبر و ظالم جهان در حال شکل‌گیری است، به خاطر این است که اهمیت ولایت را کمرنگ نشان دهند که قطعا در این توطئه نیز شکست خواهند خورد.
هاشمی تاکید کرد: موضوع ولایت در جامعه اسلامی ما ریشه‌ای دینی و اعتقادی دارد، در حقیقت وحدت، تعالی و عزت‌مندی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اصل ولایت فقیه استوار است.
وی گفت: چرا که در دوران‌های مختلف و در برهه‌های حساس، دیده‌ایم تنها عاملی که باعث تداوم کشور و ایستادگی در مقابل هجمه‌های گوناگون دشمنان اسلام شده، وجود ولایت فقیه است.
هاشمی افزود: به همین دلیل دشمنان این نظام الهی، تمام توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته‌اند اما به لطف خداوند و بصیرت مردم مومن و انقلابی، با ناکامی مواجه شده و در رسیدن به اهداف شوم خود همواره شکست خورده‌اند.
وی، موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان را نشأت گرفته از جریان ولایی و نظام ولایت ‌محور ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: در این برهه زمانی که دشمنان با تمام قوت جایگاه ولایت فقیه را به عنوان اصل ثابت نظام اسلامی مورد هجوم قرار داده باید با همدلی و اتحاد خویش یاور و یاری‌رسان رهبر باشیم.
هاشمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در قبال ولایت و پاسداری از آن مسئولیت بزرگی متوجه ماست، خطاب به شعرا و نویسندگان گفت: شعرا و نویسندگان با سروده‌های خود وظیفه سنگینی در این خصوص برعهده دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب و دبیر این جشنواره نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری یازدهمین جشنواره شعر غدیریه شمال غرب کشور گفت: توجه به موضوع مهم ولایت، شناساندن جایگاه ویژه غدیر، پاسخ دادن به مخالفان غدیر همچنین شناسایی و معرفی ادبا، شعرا و فرهیختگان جوان به اجتماع از جمله اهداف جشنواره امسال بود.
فریدون نبی‌قدیم افزود: در جشنواره امسال 210 اثر از 38 شهرستان استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، همدان، کردستان و گیلان به این جشنواره واصل شده است که سال قبل 110 اثر از 22 شهرستان در جشنواره شرکت کرده بودند.
وی، محور و موضوعات جشنواره را « علی(ع) تجلی ولایت»، « عدالت علی(ع)»، « شجاعت علی(ع)» و «خطبه غدیر» عنوان کرد و افزود: جشنواره امسال با همکاری انجمن ادبی، مجتمع فولاد شاهین و شهرداری بناب برگزار می‌شود.
در ادامه این جشنواره شاعران حاضر اشعار و سروده‌های خود را در خلال اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری قرائت کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول