اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

ولایت بر تارک تاریخ اسلام می‏درخشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: بحث امامت و ولایت بر تارک تاریخ اسلام درخشیده و تاکنون تمام توطئه‏ها برای نابودی آن خنثی شده است.

ولایت بر تارک تاریخ اسلام می‏درخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا عصر امروز در جلسه گفتمان دینی به مناسبت دهه کرامت و ولایت در سمنان افزود: زنده نگه‏داشتن یاد غدیر، موثرترین عامل در احیای محتوای آن است.
وی تصریح کرد: جشن‏هایی که در مساجد و هیئت‏های مذهبی سالانه به مناسبت عید غدیر برگزار می‏شود، جلوه‏ای از احیای این روز بزرگ است.
تقوی‏نیا اظهار داشت: در سایه همین مراسم‏ است که پس از 14 قرن، نام غدیر و علی (ع) و امامت و ولایت بر تارک تاریخ اسلام می‏درخشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: اگر غدیر نبود، رسالت ناتمام می‏ماند و گل‏واژه‏های شهادت و ایثار بی‏معنا بود.
وی اضافه کرد: رسالت انبیا و امامان این بود که ولایت بعد از امامت در جامعه استمرار داشته باشد.
حجت‏الاسلام محسن انصاری‏نیا، مسئول آموزش سپاه منطقه سمنان نیز در این جلسه در خصوص غدیر و اینکه ولایت استمرار حرکت امامت است، خاطرنشان کرد: غدیر علت اصلی تداوم دین و جاودانگی احکام الهی و رمز اتمام دین و نعمت پروردگار است.
این جلسه به مناسبت عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در دبیرستان دخترانه بنت‏الهدی سمنان با حضور 150 نفر از دانش‏آموزان با موضوع (غدیرشناسی و امامت و ولایت) برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول