اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه کوثر:

تکیه بر ولایت برنده‌ترین ابزار مقابله با دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: اقتدار امروز نظام ما نشأت گرفته از دو رکن شهادت و ولایت است و برنده‌ترین ابزار مقابله با دشمن تکیه بر اصل ولایت است.

تکیه بر ولایت برنده‌ترین ابزار مقابله با دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در جشن بزرگ غدیر در شهر گیوی اظهار داشت: عید غدیر عید ولایت امامت و نصب انسان‌های ارزشمند برای حاکمیت الهی در جامعه اسلامی است.
وی تصریح کرد: جامعه اسلامی بعد از قرن‌ها اگر امروز دچار التهاب و بسیاری از نشناختن‌ها شده به دلیل پایبند نبودن به اصل امامت و ولایت حقیقی بوده که اگر با وحدت و همدلی به این اصل تمسک می‌جستند، هرگز زمینه تفرقه و دورویی در جامعه به وجود نمی‌آمد.
امام جمعه کوثر از عید غدیر به عنوان عید اکبر امامت و ولایت یاد کرد و افزود: بعد از ائمه اطهار و در عصر ظهور، جامعه اسلامی به ولی فقیه شایسته و عادل نیاز دارد به طوری که انقلاب اسلامی ما در مفهومی کلی و متعالی این جایگاه را تبیین و تشریح کرده است.
عبداللهی خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی ما بعد از ستیزی 33 ساله با دشمن روز‌به‌روز چهره امامت و ولایت صالح جامعه را به نمایش گذاشته و سبب شده است تا دشمن نتواند کوچک‌ترین تعدی به این سرزمین داشته باشد.
وی عید غدیر را عید اسلام و شیعیان و شناخت جلال و شوکت امام اول شیعیان یاد کرد و ادامه داد: پیام غدیر عدالتخواهی، شایسته‌سالاری و استمرار راه و روش ولایت فقیه است که روز‌به‌روز ابعاد آن روشن و معلوم می‌شود.
امام جمعه کوثر حقیقت غدیر را حرکت در مسیر تکمیل اراده انسان در غلبه بر شیطان و رفتن به سوی توحید و خداپرستی واقعی یاد کرد و  ابراز داشت: بشریت برای قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم به پرچمداری راستین نیاز دارد که امامت جامعه حقیقت آن است.
عبداللهی ولایتمداری را وظیفه همگان توصیف کرد و  گفت: برای پاسداری از غدیر و ارزش‌های خلق شده در آن دامن زدن به اختلافات خیانتی بزرگ است که نباید امت اسلامی به آن مرتکب شوند.
وی در پایان سخنان خود تنها راه مقابله و مبارزه با دشمنان را متوسل شدن به راه ولایت حقیقی توصیف کرد و افزود: برنده‌ترین ابزار مقابله با دشمن تکیه بر همین اصل است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول