اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ایثار و شهادت مازندران خبر داد:

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی دفاع مقدس در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی کانون تخصصی ایثار و شهادت مازندران از برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی با موضوع شهدا و دفاع مقدس به صورت استانی خبر داد.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی دفاع مقدس در مازندران
ولی‌الله نادعلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به مبحث جنگ نرم و حضور همه جانبه افراد در این راستا، کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی، مسجد النبی (ص) خرماکلا (کانون تخصصی ایثار و شهادت) یک دوره مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی را در سطح استان با همکاری دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، کمیته حمایت بر موسسات دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.
وی با اشاره به قوانین مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی خاطرنشان کرد: درج پیوند به سایت مسابقه و قرار دادن پوستر مسابقه،آثار ارسالی با موضوع شهدا و دفاع مقدس از مواردی است که شرکت کنندگان باید به آن توجه کنند.
نادعلی‌زاده با بیان اینکه هر فرد فقط می‌تواند یک وبلاگ را در مسابقه شرکت دهد، تصریح کرد: در هنگام ثبت نام باید مشخصات حقیقی خود را وارد کنند.
وی گفت: شرکت کنندگان باید تا تاریخ 15 آذر سال‌جاری برای ثبت‌نام به سایت کانون فرهنگی و هنری شهید گراییلی مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.
مدیر اجرایی کانون شهید گراییلی با اشاره به اینکه وبلاگ‌ها هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت است، افزود: نحوه داوری به دلیل حجم بالای وبلاگ‌های شرکت کننده در مسابقه در دو مرحله انجام می‌گیرد .
وی ادامه داد: در مرحله اول تمامی وبلاگ‌ها به صورت کلی بررسی شده و وبلاگ‌هایی که هر یک از قوانین مسابقه را نقض کرده یا رعایت نکرده باشند از دور مسابقه حذف می‌شوند و در دور دوم وبلاگ‌های باقیمانده بر اساس معیارهای داوری امتیازدهی و رتبه‌بندی می‌شوند.
 دبیر مسابقه وبلاگ‌نویسی مهمترین معیارهای داوری را ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع‌های مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب، به‌کارگیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی اعم از فید و اسکریپ‌های مورد نیاز به‌روز رسانی مستمر و منظم، معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ،استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب، استفاده از اسکریپت‌ها مفید (استفاده بی‌رویه یا نابه‌جا از اسکریپت‌ها ممکن است امتیاز منفی داشته باشد.)،نظرات وبلاگ، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (رنگ، فونت، اندازه، طرح و... )، طبقه‌بندی و موضوع بندی مناسب مطالب، میزان بازدیدکنندگان، وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن ، معرفی وبلاگ به صورت مختصر و مفید برشمرد.
نادعلی‌زاده با اشاره به اینکه امتیازدهی هیئت داوران بر اساس نحوه نمایش وبلاگ در مرورگر اینترنت اکسپلورر است، افزود: پس حتما نحوه نمایش وبلاگ خود را در این مرورگر بررسی کنید تا بهم ریختگی نداشته باشد.
وی جوایز این دوره را کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر به کربلای معلی، کمک هزینه سفر به سوریه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برشمرد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی آشنایی با دفاع مقدس، شناخت فرهنگی ایثار و شهادت وهمچنین آموزش وبلاگ‌نویسی از دیگر برنامه‌های این دوره است.
مدیر اجرایی کانون تخصصی ایثار و شهادت مازندران از اهداف برگزاری این دوره مسابقه را ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص)، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس، تربیت و کادرسازی از بین نیروهای نوجوان و جوان و توسعه فرهنگی کتابخوانی را بیان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول