اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد:

میناب میزبان اختتامیه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری اختتامیه جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در میناب خبر داد.

میناب میزبان اختتامیه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس
محمد دهقانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: هم اکنون در حال جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و شرکت کنندگان دفاع مقدس هستیم و آئین اختتامیه این جشنواره بهمن ماه در میناب برگزار می‌شود.
وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویانی که در طول جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشتند می‌توانند خاطرات خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در بندرعباس رسالت جنوبی پشت اداره کل مخابرات ارسال کنند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این جشنواره 26 آبان ماه در شهرستان رودان برگزار می‌شود.
دهقانی ادامه داد: با هدف آشنایی مردم به ویژه نسل جوان از 21 آبان بخشی از اسناد دفاع مقدس در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در شهر رودان برگزار می‌شود، افزود: در طول یک هفته برپایی نمایشگاه آثار رزمندگان و ایثارگران نیز جمع‌آوری می‌شود.
دهقانی در ادامه از احداث یادمان شهدای گمنام در میناب خبر داد و  تصریح کرد: در این راستا طی جلساتی هماهنگی‌های لازم با فرمانداری صورت گرفته، مقدمات فراهم و هئیت امنای آن نیز تشکیل شده و منتظر طرح ساختمان یادمان هستیم.
وی اضافه کرد: بودجه مورد نیاز از طریق مرکز و استان در حال پیگیری است و سفر استاندار به میناب نیز منشا خیری برای آغاز این پروژه معنوی است.
دهقانی با بیان اینکه شهرستان میناب در زمان جنگ تحمیلی و تجاوز رژیم بعثی ،بیشترین اعزام رزمنده را به جبهه‌ها داشته، افزود: میناب نسبت به دیگر نقاط استان در طول هشت سال حماسه و ایثار بیشترین شهید، جانباز و رزمنده را تقدیم جبهه‌ها کرده است.
وی همچنین از مرحوم حجت‌الاسلام عباس عباسی به عنوان چهره خستگی‌ناپذیر و مبارز قبل انقلاب نام برد و گفت: مرحوم عباسی در صحنه‌های مبارزه با ظلم و ستم پیشتاز بود.
دهقانی گفت: مرحوم عباسی در طول عمر با برکت خود خدمات فراوانی را به استان و شهرستان میناب ارائه کرد و اکنون شایسته است که یادمان مناسبی برای این مجاهد نستوه احداث شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول