اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول اردویی راهیان‌نور ناحیه مالک اشتر مشهد خبر داد:

اعزام 550 هزار دانش‌آموز به مناطق دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی راهیان‌نور ناحیه مالک اشتر مشهد گفت: تاکنون 550 هزار دانش‌آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

اعزام 550 هزار دانش‌آموز به مناطق دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا پاشایی امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: هدف از اجرایی این اردوها فراگیری علم و دانش و دفاع از دستاورد‌های انقلاب با دیدن عشق و ایثار رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس است که نسل سوم انقلاب آن را باید فراگیرند.
مسئول اردویی راهیان‌نور ناحیه مالک اشتر مشهد با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش‌آموز جان خود را تقدیم انقلاب کردند که از بین آنان سهم مشهد 1000 دانش‌آموز شهید است، افزود: برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مقرر است دانش‌آموزان بخشی از درس آمادگی دفاعی خود را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بگذرانند.
پاپایی اظهار داشت: این طرح از سال گذشته تحت عنوان راهیان نور دانش‌آموزی با هدف اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در 9 مرحله و هر مرحله با اعزام بیش از 1000 نفر تا 23 آذرماه سال‌جاری ادامه دارد که امروز نخستین گروه اعزام می‌شوند.
مسئول اردویی راهیان‌نور ناحیه مالک اشتر مشهد افزود: در بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی برای ارتقای سطح آگاهی معنوی و بصیرتی نیروهای بسیج دانش‌آموزی در طول سال به اجرا در می‌آید که نشست‌های سیاسی به نشست‌های هم‌اندیشی و اجرای برنامه‌های متنوع اردوهای آموزشی، تفریحی از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.
انتهای پیام/ر30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول