اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد:

شهدا نقش ارزشمندی در تعمیق فرهنگ شهادت دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: شهدا نقش ارزشمندی در تعمیق فرهنگ شهادت در جامعه دارند.

شهدا نقش ارزشمندی در تعمیق فرهنگ شهادت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، قربان علی رجبی ظهر امروز در نخستین یادواره 20 پاسدار شهید شهرستان خدابنده، اظهار داشت: شهرستان خدابنده در دفاع مقدس شهید 430 تقدیم میهن اسلامی کرد.
وی با بیان اینکه از تعداد شهدای شهرستان خدابنده 20 شهید از پاسداران بودند، افزود: 30 مفقود الاثر نیز از یادگارهای دوران دفاع مقدس برای شهرستان خدابنده است.
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: تاکنون برای شهدای روحانی‌، معلم، دانش‌آموز، کارمند، کارگر و سرداران شهید یادواره برگزار شده است اما در حق پاسداران شهید کوتاهی شده است که برگزاری نخستین یادواره در همین راستا است.
وی با بیان اینکه شهدا نقش ارزشمندی در تعمیق فرهنگ شهادت در جامعه دارند، بیان کرد: باید یاد و نام شهدای گرانقدر در استان گرامی داشته شود.
یک جانباز عرصه دفاع مقدس نیز در ادامه این برنامه، تصریح کرد: ولایت‌مداری، توجه به فرهنگ غنی عاشورا، مهدویت و ایمان به هدف عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.
رفیعی ادامه داد: شهدا نیازمند برگزاری یادواره نیستند بلکه این ما هستیم که به شفاعت شهدا نیاز داریم و باید همیشه به یاد آنان و رهرو راهشان باشیم.
وی افزود: در دفاع مقدس ملت ایران در آزمون‌های مختلف پیروزمندانه از میدان بیرون آمد چنان که امنیت پایدار امروز مرهون دلاور مردی  هشت سال دوران دفاع مقدس است.
این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه گرچه دفاع مقدس خسارات زیادی داشت، یادآور شد: اما در کنار این خسارات استقلال کشور تامین شد و ما توانستیم روی پای خود ایستاده و با وجود تحریم‌ها امروز به برنامه‌های هسته‌ای و موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.
وی با اشاره به حاکمیت معنویت در دفاع مقدس افزود: جبهه بهترین محل برای انسان سازی بود، چنان که در دفاع مقدس با معنویت در مقابل استکبار ایستادیم و جوانان باید بدانند که رمز پیروزی رزمندگان اسلام توکل، ایمان و شهادت در راه خدا بود.
گفتنی است، نخستینم یادواره 20 پاسدار شهید شهرستان خدابنده با حضور رفیعی فرماندار شهرستان‌، حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه قیدار، سرهنگ رجبی فرماندهی ناحیه سپاه خدابنده، مدیران ادارات‌، اقشار مختلف مردم، ایثارگران، خانواده معظم شهدا در سالن اشراق خدابنده برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول