اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح صالحین سپاه نهبندان:

ترویج فرهنگ شهادت جامعه را از آسیب‌ها مصون می‌دارد

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب‌ها مصون می‌دارد و ما باید جای پای شهیدان یعنی دانش‌آموزان مدرسه عشق بگذاریم.

ترویج فرهنگ شهادت جامعه را از آسیب‌ها مصون می‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین هادی مزینی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) سپاه نهبندان، اظهار داشت: شهیدان حیات و مرگشان را عالمانه و عاقلانه انتخاب کردند.
وی با بیان اینکه شهیدان مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: برای داشتن جامعه‌ای با محوریت معنویت نباید اجازه دهیم یادواره شهدا و این یادبودها به دست فراموشی سپرده شود.
معاون تربیت و آموزش طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: یادواره شهدا علاوه بر اینکه سبب زنده ماندن یاد و نام شهیدان می‌شود نیز می‌تواند فرهنگ اخلاص، شهادت و ایثار را در جامعه اشاعه و تعمیق بخشد.
مزینی ضمن تاکید بر با کیفیت و کاربردی برگزار شدن یادواره شهدا افزود: سیره و عملکرد شهیدان باید در جامعه به عنوان یک اصل مهم نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.
وی گفت: اگر بتوانیم جا پای شهدا بگذاریم و روحیه اخلاص و خدامحوری آنها را در خود تقویت کنیم دیگر دچار لغزش و سستی نمی‌شویم و در واقع ادامه دادن راه شهیدان باید همین گونه انجام شود.
معاون تربیت و آموزش طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران از دوران دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل مدرسه‌ عشق و شهامت ساختند، اظهار داشت: هم اکنون فرهنگ این مدرسه به‌عنوان یک سلاح مهم باید مورد بهره‌برداری مردم به ویژه جوانان این انقلاب برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قرار گیرد.
مزینی بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان امروزی تاکید کرد و افزود: فرهنگ‌هایی از قبیل خدا و قرآن‌محوری، ولایت‌مداری، اخلاص، شهادت و ایثار سبب مصون ماندن جامعه اسلامی از آسیب‌های مختلف اجتماعی  و فرهنگی می‌شود.
معاون تربیت و آموزش طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان تصریح کرد: جامعه کنونی به چنین فرهنگ‌هایی که زمینه دفع آسیب‌ها را فراهم کند، نیاز مبرم دارد چرا که شاکله نظام اسلامی شاکله‌ای دوری از گناه و حرکت به سوی سعادت و نیکبختی در دنیا و آخرت است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول