اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

ظرفیت آموزش‌های رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ شهادت مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی و آموزش‌های رسانه‌ای برای ترویج بهینه فرهنگ ایثار و شهادت و دوران دفاع مقدس در جامعه استفاده مطلوب کرد.

ظرفیت آموزش‌های رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ شهادت مناسب است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد احراری عصر امروز در نشست بررسی نقش آموزش‌های رسانه‌ای در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در دانشکده خبر مشهد با مهم دانستن بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: باید با توسعه کمی و کیفی آموزش‌های رسانه‌ای برای افزایش توانمندی فعالان این حوزه گام‌های موثر برداشته شود.
وی رسانه را خط مقدم مقابله با این ترفند معاندان یاد کرد و گفت: باید رسانه‌های ارتباط جمعی بتوانند به طور دقیق، سنجیده و حساب شده و با در نظر گرفتن مبانی نظری و شناخت ابعاد گوناگون توطئه‌های دشمنان به رسالت خود عمل کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید ابتکار عمل را در مقابله با جنگ نرم دشمنان به دست بگیرند و از ظرفیت و توانمندی‌‌‌‌‌های خود در این ارتباط نهایت استفاده را بکنند.
وی اظهار داشت: برای آنکه  فرهنگ ایثار و شهادت در لایه‌های مختلف جامعه و بین مردم به عنوان یک امر اجتناب‌ناپذیر گسترش یافته و نهادینه شود، رسانه‌ها باید بیشتر به وظایف خود در این‌باره عمل کنند.
وی اضافه کرد: دانشکده خبر مشهد از ظرفیت بسیاری برای توسعه آموزش‌های رسانه‌ای در ابعاد مختلف از جمله مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برخوردار است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با یادآوری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اهمیت تدریس دو واحد درسی مرتبط به دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: دانشکده خبر مشهد با عنایت به ظرفیت‌های خاص خود نقش مهمی در برگزاری این واحدهای درسی دارد.
وی همچنین موافقت خود را با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و دانشکده خبر مشهد با موضوع استفاده حداکثری از ظرفیت‌های طرفین برای توسعه آموزشهای رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دوران دفاع مقدس اعلام کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی درباره تامین اساتید مجرب برای این آموزش‌ها در دانشکده خبر مشهد و حمایت از گسترش همکاری‌های متقابل فی‌مابین نیز قول مساعد داد.
رئیس دانشکده خبر مشهد هم از توسعه آموزش‌های تخصصی حوزه رسانه و افزایش توانمندی فعالان این بخش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان به عنوان رویکرد مهم این دانشکده یاد کرد.
سیدرضا امیرجهانشاهی اضافه کرد: در مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده خبر که نخستین و تنها مرکز آموزش بین دانشکده‌های خبر کشور است، در قالب دوره‌های آموزشی این مسئله مهم مورد عنایت خاص قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: از دیگر اقدامات مهم این دانشکده می‌توان به ایجاد غنی‌ترین بانک اطلاعات مقابله با جنگ نرم و جمع آوری دو هزار فایل صوتی و تصویری مرتبط با موضوع جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان برای نخستین بار در استان خراسان رضوی اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول