اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

راویان فرهنگ شهادت‌طلبی را زنده کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: راویان فرهنگ شهادت‌طلبی را زنده کنند و نگذارند مبارزه فرهنگی دشمنان که جوانان را تهدید می‌کند، پیروز شود.

راویان فرهنگ شهادت‌طلبی را زنده کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی ‌ظهر امروز در همایش افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور که با حضور نماینده رئیس جمهور در راهیان نور، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور غرب کشور، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان برگزار شد، اظهار کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور نیز همانند جنوب باید احیا شود.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی که فرمودند جنگ نعمت است، ادامه داد: جنگ نعمتی بود که در تنگه‌ها و صحنه‌های سخت در بعد معنوی انسان خلق شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار‌ کرمانشاه اضافه کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند مانند ایران فرهنگ شهادت‌طلبی را بیان کند.
منکرسی عنوان کرد: سربازان اسلام هراس ندارند و همچنان به آغوش مرگ می‌روند، شهدا پا در زمین و سر در آسمان دارند.
وی با اشاره به وصیتنامه شهدا که از امام خمینی (ره) به عنوان پیر مراد و مرجع دینی یاد کرده‌اند، تصریح کرد: وصیتنامه شهیدی را پیدا نمی‌کنید که از امام خمینی (ره) یاد نکند و نگوید امام را تنها نگذارید. این عشق به ولایت و رهبری را بیان می‌کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان وظیفه راویان راهیان نور افزود: جوانان در قالب‌های کاروان راهیان نور می‌آیند تا حماسه‌هایی را که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خلق کرده‌اند ببینند. این راویان هستند که باید فرهنگ شهادت‌طلبی را زنده کنند و نگذارند مبارزه فرهنگی دشمنان که جوانان را تهدید می‌کند، پیروز شود.
محمد طالبی از فرماندهان جنگ در طول دفاع مقدس نیز در این همایش گفت: کار را برای احیا و زنده کردن مناطق عملیاتی غرب کشور دیر شروع کردید ولی قشنگ شروع کردید. همانگونه که مقام معظم رهبری دیر به کرمانشاه آمدند ولی قشنگ آمدند.
وی ادامه داد: ایام جنگ کرمانشاه مانند صحنه کربلا بود. زیر بمباران‌های متوالی بودند ولی مردم شهر خود را ترک نکردند و در دامنه‌های کوه بودند در حالی که هر لحظه خبر شهادت فرزندانشان را می‌شنیدند.
طالبی در پایان خاطرات شنیدنی و به یاد ماندنی را از شهدا بیان کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول