اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان امور اقتصادی زنجان خبر داد:

ایجاد 7 هزار شغل در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: 26 طرح سرمایه‌گذاری در این استان برای 7 هزار نفر اشتغالزایی می‌شود.

ایجاد 7 هزار شغل در زنجان
ابوالفضل فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر طور متوسط 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه سایر طرح‌های سرمایه‌گذاری در حال بررسی بوده و هنوز نهایی نشده است، ادامه داد: 10 طرح سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان در حال بررسی است که با اجرایی شدن این طرح‌ها برای بیش از 7 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ادامه داد: طرح از این تعداد در بخش صنعت و معدن و یک طرح در بخش بازرگانی و خدمات است.
وی با اشاره به دیگر اقدامات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بیان کرد: در این مرکز کمیته‌ای با عنوان بررسی طرح‌های ویژه تشکیل شده که در حال حاضر با برگزاری جلساتی به مشکلات 26 طرح عمده در دست اجرای استان رسیدگی می‌کند.
فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در زمینه سرمایه‌گذاری یادآور شد: 60 جلسه کارشناسی و مدیریتی با سرمایه‌گذاران در نیمه نخست سال‌جاری توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری در استان و با حضور مقامات عالی استان و دستگاه‌های مرتبط  برگزار شده است.
وی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان آب منطقه‌ای، برق، گاز، امور مالیاتی استان، صنایع بازرگانی و شهرک صنعتی را از جمله ارگان‌های عنوان کرد که به تناسب در جلسات برگزار شده در امر سرمایه‌گذاری حضور پیدا کرده‌اند.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان همچنین با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سال جهاد اقتصادی گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اقداماتی از قبیل اطلاع‌رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه‌گذاران در ارتباط با امور مربوط به پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی را انجام  داده است.
وی همچنین انجام هماهنگی و پشتیبانی لازم در امور مربوط به اخذ مجوزهای مورد نیاز سرمایه‌گذاران از جمله اعلامیه تاسیس، مجوز سازمان حفاظت محیط زیست، پروانه‌های انشعاب مربوط به آب، برق، گاز، تلفن پروانه اکتشاف و استخراج معادن، پذیرش متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در مرکز سرمایه‌گذاری استان زنجان عنوان کرد.
فلاح در خصوص دیگر اقدامات این مرکز اضافه کرد: انجام هماهنگی لازم در امور مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی، پیگیری اقدامات پس از صدور مجوز سرمایه‌گذاری خارجی از جمله مسائل اداری و ورود سرمایه‌های خارجی، پیگیری مشکلات اداری متقاضیان سرمایه‌گذاری با سایر دستگاه‌های اجرایی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها در راستای حل مشکلات و موانع مربوط به سرمایه‌گذاری و شناسایی و گردآوری فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان از دیگر وظایف مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان است.
وی تاکید کرد: تهیه کتابچه راهنمای سرمایه‌گذاری استان شامل گردش کار سرمایه‌گذاری، معرفی استان و توانمندی‌های اقتصادی آن با به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و حمایت و ترویج افکار و اندیشه سرمایه‌گذاری، فرهنگ ‌سازی و مساعد کردن فضای سرمایه‌گذاری در بین اقشار مختلف جامعه جهت تبیین اهمیت و جایگاه سرمایه‌گذاری دیگر اقدامات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول