اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار الوارگرمسیری اندیمشک خبر داد:

اشتغال 328 نفر در کارگاه احداث سد بالارود اندیمشک

خبرگزاری فارس: بخشدار الوارگرمسیری اندیمشک از ایجاد بیش از 328 فرصت شغلی در کارگاه احداث سد بالارود اندیمشک خبر داد.

اشتغال 328 نفر در کارگاه احداث سد بالارود اندیمشک
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، غلامعلی بلندنظر پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از کارگاه احداث سد بالارود این شهرستان اظهار داشت: در روند احداث این سد بزرگ بیش از 328 نفر از شهرستان اندیمشک مشغول به کار شده‌اند که این امر بسیار قابل توجه است.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال باید در دستور کار همه مسئولان باشد، افزود: تلاش شده است تا به کارگیری نیروها در این سد از نیروهای بومی منطقه باشد.
بخشدار بخش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: پروژه سد خاکی بالارود اندیمشک افزون بر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال 92 این طرح عظیم به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اهمیت احداث این سد خاطر نشان کرد: احداث این سد در منطقه الوار گرمسیری تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و می‌توان اشتغال پایدارتری در این منطقه ایجاد کرد.
بلندنظر افزود: سد بالارود با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد ریال از سال 88 آغاز شده و یکی از مهم‌ترین سد های خاکی کشور با هسته رسی است که بهره‌برداری از آن در مهار سیلاب‌های فصلی و آبرسانی به اراضی پایین دست نقش مهمی دارد.
 وی گفت: از آب این سد که ارتفاع آن 77 متر و طول یکهزار متری دارد نیز می‌توان در بخش توسعه کشاورزی و باغداری منطقه استفاده کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه روند احداث این سد بسیار سریع و مناسب است، افزود: این سد با سرعت قابل قبولی در حال ساخت است.
وی گفت: بهره برداری از طرح‌های مهمی نظیر سد بالارود، کارخانه سیمان و غیره در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک نقش زیادی در رفع محرومیت این منطقه دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول