اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار فردوس:

برخی بانک‌ها برای ایجاد اشتغال همکاری ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: برخی از بانک‌ها در زمینه ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی با مسئولان شهرستان همکاری نمی‌کنند که این سبب بروز برخی مشکلات برای متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در شهرستان می‌شود.

برخی بانک‌ها برای ایجاد اشتغال همکاری ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس اقبال ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ضمن تشکر از خدمات ارزنده این نهاد در شهرستان فردوس در راستای رفع مشکلات محرومین شهرستان اظهار داشت: مسئولان هرچه دارند از مردم است.
وی ادامه داد: مردم کشور ما مردمی شریف و ولایتمدار هستند و با همت این مردم بود که انقلاب و جنگ به پیروزی رسید و اگر در حال حاضر با مشکلاتی مواجه هستند باید با همکاری و سعه صدر مشکلات آنان را رفع کنیم.
فرماندار فردوس تلاش کمیته امداد در بحث اشتغال را بسیار مهم دانست و گفت: باید در راستای ایجاد اشتغال اقدامات فراوانی انجام داد چون که با ایجاد شغل برای هر فرد، یک خانواده از معضلات اجتماعی نجات می‌یابد.
اقبال با انتقاد از برخی بانک‌ها و موسسات افزود: برخی از بانک‌ها در زمینه ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی با مسئولان شهرستان همکاری نمی‌کنند که این سبب بروز برخی مشکلات برای متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در شهرستان می‌شود.
وی در پایان خواستار افزایش سقف تسهیلات اعطایی برای متقاضیان اشتغال شد و تاکید کرد: با افزایش تسهیلات به متقاضیان، آنان نیز با آرامش خاطر بیشتر می‌توانند فعالیت کنند و این امر در راستای تشویق آنان به ایجاد شغل بسیار موثر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی نیز هدف از بازدید از شهرستان فردوس را بررسی مشکلات دانست و گفت: با همکاری فرمانداری و کمیته امداد شهرستان در فردوس مشکل خاصی وجود ندارد.
محمد اکبری اظهار امیدواری کرد: در بحث اشتغال هرچه زودتر مشکلات پیش‌رو برطرف شود.
مراسم تجلیل از مشتریان خوش حساب بانک مهر اقتصاد نیز صبح امروز برگزار شد.
فرماندار شهرستان فردوس در این آیین نیز گفت: قرض علاوه بر فواید دنیوی و حل مشکلات مادی سبب حبط اعمال بد می‌شود و قرضی حسنه است که بدون سود و بدون منت و از صدق دل باشد.
عباس اقبال گفت: تنها چیزی که 18 برابر اجر و پاداش دارد قرض‌الحسنه است چون که هم شخصیت فرد قرض‌گیرنده حفظ می‌شود و هم مشکلاتش رفع می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول