اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 7 ماه گذشته امسال صورت گرفت؛

پرونده‌سازی برای مددجویان قیداری متقاضی اشتغال

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از پرونده‌سازی برای 100 در صد مددجویان متقاضی اشتغال مددجویان قیداری در هفت ماهه سال‌جاری خبر داد.

پرونده‌سازی برای مددجویان قیداری متقاضی اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی ملکی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده که با حضور جمعی از مددجویان زیر پوشش این نهاد همراه بود، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده اقدامات بسیاری را در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده است.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از آغاز سال‌جاری یادآور شد: در هفت ماهه سال‌جاری برای همه مددجویان متقاضی اشتغال پرونده‌سازی شده و اقدامات لازم در خصوص اعطای تسهیلات به آنها صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه سهم اشتغال این نهاد 638 مورد بوده است، افزود: از آغاز سال‌جاری به پرونده همه این مددجویان رسیدگی شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات به برخی از مددجویان پرداخت شده است، یادآور شد: همچنین تسهیلات اعطایی به برخی از مددجویان نیز در حال پرداخت است.
ملکی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر برخی از مددجویان واجد شرایط نیز به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، ادامه داد: برخی از مددجویان متقاضی نیز در حال معرفی به بانک‌ها هستند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط این نهاد یادآور شد: در حال حاضر 830 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده همچنین از زیر پوشش بودن 104 دانشجو و طلبه در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: در حال حاضر مسئولان این نهاد اقدامات مختلفی را برای به مددجویان زیر پوشش ارائه می‌دهند.
وی اذعان داشت: تعدادی از دانش‌آموزان دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از طرح آموزش خانواده استفاده کرده‌اند.
ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیدار در زمینه فراهم سازی شرایط ازدواج برای مددجویان زیر پوشش این نهاد افزود: از آغاز سال‌جاری به 130 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.
وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای ازدواج این تعداد مددجو را 104 میلیون تومان عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه مشاغل خانگی یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در این زمینه نیز اقدامات بسیاری انجام داده و اقدام به ایجاد شغل برای گروه هدف کرده‌اند.
لازم به ذکر است، این مراسم به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر و با حضور جمعی از مددجویان زیر پوشش این نهاد برگزار شد، به چهار نفر از سادات زیر پوشش این نهاد که ازدواج کرده‌اند کمک هزینه ازدواج با سرانه هر نفر 10 میلیون ریال پرداخت شد.
همچنین با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از جمعی از خانواده‌هاس سادات زیر پوشش این نهاد دیدار شده و به تعدادی از سادات زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده که در این جشن حضور داشتند جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول